یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در نخستین ساعات روز چهارشنبه رسماً در خرم‌آباد افتتاح و آغاز به کار کرد.

به گزارش يافته، مسئول ستاد انتخاباتی جلیلی در لرستان در این زمینه با اشاره به آغاز به کار رسمی فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: تأکید دکتر جلیلی بر تبعیت از قانون است و بر همین اساس با اعلام رسمی زمان تبلیغات انتخاباتی از سوی رییس ستاد انتخابات کشور، این ستاد نیز فعالیت خود را با افتتاح دفتر مرکزی شروع کرد.

حامد احمدی‌راد با اشاره به این این که تبعیت از قانون تبلیغات انتخابات وظیفه اصلی و شرعی تمامی فعالان ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در لرستان است، گفت:  فعالان این ستاد با پیش‌برد سلسله برنامه‌های تبلیغی و هدایت و راهبری عاشقان و علاقمندان به گفتمان انقلاب اسلامی زمینه خلق حماسه‌ای دیگر در روز حماسه سیاسی را با تأکید بر «اخلاق‌مداری» فراهم خواهند کرد.

مسوول هماهنگی ستادهای خودجوش مردمی حامی دکتر سعید جلیلی در لرستان با بیان این که تا روز پنج‌شنبه 3 ستاد موازی دیگر در سطح استان خواهند شد گفت: این ستادها با عناوین مشخص و شورای مرکزی مستقل تحت حمایت ستاد هماهنگی فعالیت خود را با صدور بیانیه‌ای آغاز خواهند کرد.

وی همچنین به  تشکیل کمیته «رأی اولی‌ها» اشاره کرد و گفت: در هفته آینده اجتماع با شکوه «رأی اولی»ها در حمایت از سعید جلیلی برگزار خواهد شد.

احمدی‌راد همچنین گفت: در هفته آینده سخن‌رانان ویژه‌ای برای تبیین اندیشه‌های جلیلی به لرستان سفر خواهند کرد که طبق برنامه جزییات این نشست‌های سیاسی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: 9 ستاد شهرستانی و 15 ستاد در بخش‌های مختلف استان تشکیل شده‌اند که با ابلاغ حکم رؤسای ستاد در نقاط شهری مختلف، ظرف روزهای پنج‌شنبه و جمعه ستادهای انتخاباتی در تمامی نقاط شهری استان افتتاح و آماده پذیرایی از عموم علاقه‌مندان به سعید جلیلی خواهند شد.

مسوول ستاد جليلي در لرستان افزود: ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با عنوان «حیات طیبه» که کار هماهنگی ستادهای خودجوش مردمی را نیز بر عهده دارد، به آدرس خرم‌آباد - خیابان ولی‌عصر(عج) - نرسیده به سی‌متری پژوهنده و با شماره‌ تلفن‌های 80-3203279 و 26-3235725 و 3234700 و نمابر 3232376 آماده پاسخ‌گویی به عاشقان «گفتمان انقلاب اسلامی» است.

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 ایمان 1392-03-09 17:11
کچ بگیرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا