یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کاندیدای لرستاني چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: کلان‌شهر تهران نیاز به استفاده از تمام توانائی‌ها و بهره‌گیری از همه سلایق و تخصص‌ها است.

به گزارش يافته، محمدجعفر ایرانی حقوقدان تایید صلاحیت شده که به دعوت جمعی از لرستانی‌های مقیم تهران سخن‌رانی می‌کرد افزود: معتقدم شورای شهر تهران نیازمند کار کارشناسی و وجود تعدادی متخصص و خبره در امور مختلف و مبتنی به خدمات شهری است و بدین دلیل معتقدم که محلی برای ارائه نظرات کارشناسی است نه جولانگاه سیاسیون.

این استاد دانشگاه گفت: شهر تهران می‌تواند به الگوئی برای سایر کلان‌شهرهای کشور قرار گیرد، اما باید از تک‌روی و سلیقه‌محوری پرهیز نمود تا به این آرزو دست یافت.

دکتر ایرانی ابراز امیدواری کرد: انتظار دارم دوستان محترم لرستانی مقیم تهران جدای از حس قومیتی و هم‌تباری به داشتن ایده كانديدها برای شهر تهران توجه نموده و اقبال خود را به افراد برنامه‌محور بیش‌تر معطوف نمایند.

وي در پایان سخنانش را با جمله‌اي از امیرکبیر در مدح کریم‌خان‌زند لرستاني به پايان برد: «ای کاش هر چند وقت یک بار شیربچه لری حاکم ایران می‌شد تا مردم طعم عدالت واقعی را بچشند.»

در این نشست که به همت انجمن لرستانی‌های مقیم مرکز برگزار گردید، دوستی و امیر سرتیپ حیدری دوتن دیگر از کاندیداهای لرستانی شورای شهر تهران و جمعی از نخبگان و مفاخر لرستان نيزحضور داشتند.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا