یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماينده دورود و ازنا و عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس٬ پیرو بی‌توجهی سازمان تأمین اجتماعی در مورد افزایش حقوق بازنشستگان٬ گفت: اگر افزایش حقوق بازنشستگان هر چه زودتر اجرایی نشود٬ باید این امر از سوی مراجع رسیدگی به تخلفات دستگاه‌های اجرایی مورد پی‌گیری قرار گیرد.

به گزارش يافته، عباس قائدرحمت تصریح کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی به صورت شرعی و قانونی موظف هستند٬ نسبت به آن‌چه در مراجع قانونی به تصویب رسیده اقدام کنند.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی٬ با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات قانونی از سوی سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش حقوق بازنشستگان٬ افزود: چنانچه این موضوع ادامه داشته باشد مجلس مجبور است این بی‌اعتنایی به قانون را مورد پی‌گیری قرار داده و از اهرم‌های نظارتی خود برای رسیدگی به آن استفاده کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: سرپرست سازمان تأمین اجتماعی باید هر چه زودتر در جهت اجرایی شدن قانون افزایش حقوق بازنشستگان گام‌های جدی بردارد و نتایج اقدامات خود را به بازنشستگان اعلام کند.

وی با تأکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات پیش‌روی بازنشستگان برای اداره زندگی متناسب با شأن یک فرد بازنشسته٬ گفت: بازنشستگان بعد از سال‌ها خدمت به کشور و پرداخت حق بیمه باید با امنیت روانی کامل به امورات خانواده و فرزندان خود رسیدگی کنند و در این میان مشکلات حداقلی مالی و بیمه‌ای نباید به مثابه کابوسی برای این افراد باشد.

قائدرحمت٬ در مورد اجرایی نشدن بیمه دی برای بازنشستگان٬ افزود: باید تکلیف میزان وجوهی که به دلیل بیمه دی از حقوق بازنشستگان کسر شده هر چه زودتر روشن شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ یادآور شد: هم‌اکنون بسیاری از مطالبات مردمی نظیر افزایش حقوق بازنشستگان٬ بیمه کارگران ساختمانی و نظایر آن معوق مانده که جای امیدواری دارد تا پایان عمر دولت این بخش‌های مغفول مانده هر چه زودتر مورد توجه قرار گیرند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی٬ تصریح کرد: اجرایی نشدن قانون خلاف سوگندی است که مسوولان در زمینه التزام به قانون یاد کرده‌اند و اگر پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان هر چه زودتر اجرایی نشود٬ باید این موضوع از سوی مراجع رسیدگی به تخلفات دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود.

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 درویشی 1392-03-01 16:15
دکتر قائدرحمت مرد روزهای سخت هستند
خدا به ایشان و همکارانشان قوت بدهد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا