یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اظهار داشت: مشترکان روستایی 26 ميليارد ريال به اين شركت بدهي دارند كه پرداخت این میزان بدهی در ارائه خدمات مطلوب به مشترکان تاثیر به سزایی دارد.

 

به گزارش يافته، "علی‌رضا کاکاوند" در اين خصوص افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی با وجود 100 هزار مشترک، به دلیل نامشخص بودن وضعیت اعتبارات در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

وي در ادامه بيان داشت: بیش از 40 درصد از جمعیت لرستان در روستاها زندگی می‌کنند و اکنون حدود 142 روستای بالای 20 خانوار استان فاقد آب آشامیدنی سالم و بهداشتی هستند.

كاكاوند با اشاره به وجود 2 هزار و 836 روستا در استان، اظهار داشت: در سال 91 حدود 18 درصد از اعتبارات مصوب شرکت تخصیص داده شده و انجام برخی از امور از جمله کلرزنی، رفع شکستی‌ها و انجام تعمیرات امری اجتناب‌ناپذیر است و باعث ایجاد دیون زیادی برای شرکت آب و فاضلاب روستایی شد.

وي با اشاره به این که در حال حاضر 120 میلیارد ریال میزان مطالبات پیمانکاران، مشاوران و فروشندگان از شرکت است، تصریح کرد: تا زمانی که تکلیف بودجه شرکت مشخص نشود و رقم تنخواهی در اختیار شرکت قرار نگیرند خدمات رسانی مختل می‌شود.

كاكاوند همچنین از وجود 4 هزار و 200 انشعاب غیرمجاز در استان خبر داد و اظهار داشت: یکی ازمشکلات اصلی شرکت آب و فاضلاب روستایی سرقت تاسیسات است که باعث مي‌شود هزینه‌های زیادی به اين شركت تحميل شود.

وی با بیان این که اکنون 4 پروژه جمع‌آوری و شبکه فاضلاب به دلیل کمبود اعتبارات تعطیل است، گفت: همچنین به دلیل کمبود اعتبارات گروه‌های اتفاقات، شکستگی، تعمیرات و رانندگان و تانکرهای سیار آب‌رسانی چندماه است که حقوق دریافت نکردند.

 

 

 

حسن‌نژاد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا