یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با محوریت ساماندهی ستادهای مردمی حامی دکتر سعيد جلیلی پس از ساماندهی چارت اصلی تشکیلاتی و حدود و اختیارات قانونی برای ساماندهی ستادهای خودجوش و هدایت و راهبری فعالیت‌های تبلیغاتی در لرستان رسماً تشکیل و با تأیید ستاد مرکزی اعلام موجودیت کرد.

سعيد جليلي - يافته نيوزبه گزارش يافته، حامد احمدی‌راد مسوول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با عنوان «حیات طیبه» در لرستان با اعلام این مطلب، گفت: دکتر جلیلی از جمله نیروهای متعهد و انقلابی است که با تکیه بر باور استقامت و پایداری، نه‌تنها در سطوح بین‌المللی از حقوق به‌حق مردم ایران دفاع قاطعانه کرده است، بلکه در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی ورزشی نیز با توجه به جایگاه کلیدی‌شان در شورای عالی امنیت ملی صاحب‌نظر بوده و کشور اسلامی‌مان از برکات این مجاهد نستوه‌ تا به‌حال بدون حاشیه و التهاب بهره‌ برده است.

وی جلیلی را پرچم‌دار راستین گفتمان امید، عدالت و استقامت‌ در بین دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری دانست و افزود: همین که دکتر جلیلی می‌گوید «دین همه دین است»؛ یعنی تکلیف بر تمام دین‌داران مشخص و معلوم می‌شود، از این رو بر پایه دین‌مداری و ولایت‌پذیری با تمام وجود تلاش خود با حمایت از دکتر جلیلی  صرف پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی خواهیم کرد.

احمدی‌راد در ادامه بيان داشت: راه  حمایت از جلیلی برای تمامی معتقدان به جمهوری اسلامی ایران باز است و بر این باور هر طیف و گروهی که گذشته و حالش در چارچوب گفتمان وي قابل تعریف است، می‌تواند با تشکیل ستادهای خودجوش به حمایت از این یار همیشه پایدار انقلاب و رهبری بپردازد.

وی ادامه داد: هدف ایجاد ستادهای مردمی خودش با محوریت جلیلی است و صرفاً با هدف پیشبرد اهداف کلی تبلیغات استان این ستادهای مردمی شکل گرفته‌اند.

حامد احمدي راد - يافته احمدي‌راد افزود: بر همین اساس ستاد مرکزی استان شکل گرفته است و در کنار این ستاد تا به‌ حال ستاد حامیان مردمی «مقاومت» و همچنین ستاد مردمی خودجوش «استقامت» فابلیت‌های خود را برای چارت‌بندی و تشکیل کمیته‌های زیر مجموعه در دستور کار قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین تمامی دوستانی که معتقد به گفتمان دکتر جلیلی هستند می‌توانند با اعلام اسامی اعضاء شورای مرکزی ستاد انتخاباتی خودجوش خود به فعالیت بپردازند و این ستاد نیز کار هماهنگی و حمایت همه‌جانبه را از آنها به‌عمل خواهد آورد.

مسوول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی «حیات طیبه» در لرستان با اشاره به تأکید اين كانديد رياست‌جمهوري بر قانون‌مداری و تبعیت از قانون، گفت: وي اعلام کرده که تا آغاز رسمی زمان تبلیغات انتخاباتی حق هیچ‌گونه فعالیت تبلیغاتی برای ستادهای استان محفوظ نیست و بر همین باور فعلاً ستادهای تبلیغاتی در شهرستان‌ها و بخش‌های استان تشکیل شده است و به‌محض آغاز رسمی زمان تبلغات، اعلام موجودیت خواهند کرد.

احمدی‌راد افزود: با عنایت به این که برخی از کاندیداها انصراف داده‌اند و در آینده‌ای نزدیک نیز احتمال دارد دیگر کاندیداها نیز به‌نفع جلیلی انصراف دهند، گفت: این  عزیزان در صورتی که دارای تشکیلات ستادی هستند، می‌توانند با عنوان و نشان مشخص فعالیت‌های انتخاباتی خود را به سمت و سوی دکتر جلیلی هدایت کنند و یا این که به ستادهای خودجوش دیگر که حامی وي هستند، بپیوندند.

لازم به است ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی «حیات طیبه» که کار هماهنگی ستادهای خودجوش مردمی را نیز بر عهده دارد به آدرس خرم‌آباد- خیابان ولی‌عصر(عج)- نرسیده به سی‌متری پژوهنده و شماره‌ تلفن‌های 80-3203279 و نمابر 3232376 آماده پاسخگویی به عاشقان «گفتمان انقلاب اسلامی» می‌باشد.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا