یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان بر اجرای هر چه سریع‌تر طرح گازرسانی به شهرک دام شهرستان دوره چگنی به عنوان یکی از مرکز مهم تولید گوشت و شیر مصرفی استان، تاکید کرد.

به گزارش يافته، حبیب‌الله دهمرده در بازدید از شهرک دام سنگین شهرستان دوره چگنی، افزود: اجرای طرح گازرسانی به این شهرک زمینه لازم برای گازرسانی به روستاهای اطراف و حاشیه آن در شهرستان را نیز فراهم می‌کند.

شهرک دام شهرستان دوره چگنی دارای 116 واحد دام سنگین می باشد که از این تعداد 103 واحد آن فعال هستند. این واحدهای دام‌پروری روزانه 15 تن شیر و 5 تن گوشت تولید و برای مصرف به بازارهای استان روانه می‌کنند.

در حال حاضر 150 نفر به صورت مستقیم در واحدهای دامی مستقر در شهرک دام دوره چگنی مشغول به کار هستند. شهرک دام شهرستان دوره چگنی یکی از مراکز اصلی تامین شیر موردنیاز شرکت پگاه لرستان می‌باشد.

استاندار لرستان همچنین از پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان چگنی که با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است نیز بازدید کرد.

ددهمرده در این بازدید ضمن تاکید لازم برای تامین منابع مالی مورد نیاز این مرکز گفت: عملیات اجرایی این مرکز باید ظرف 15 روز آینده به پایان برسد.

وی همچنین افزود: با توجه به تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح، کار پذیرش کارآموز برای دوره‌های آموزشی ویژه در نظر گرفته شده برای این مرکز نیز آغاز شود.

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان چگنی ظرفیت پذیرش و آموزش یک هزار کارآموز را در سال دارد.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا