یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير كل سياسي و انتخابات استانداري لرستان گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی انتخابات، نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی شوراها در هیات‌های نظارت شهرستان‌ها و بخش‌هاي لرستان از روز 28 ارديبهشت از طریق فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به داوطلبان ابلاغ شد.

 

محمدامين رضواني مديركل سياسي و انتخابات استانداري لرستانمحمدامين رضواني در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار يافته افزود: داوطلبان احراز صلاحیت نشده در هیأت‌های اجرایی یا هيأت نظارت شهرستان برای طرح و پی‌گیری شکایات احتمالی‌شان به مدت 4 روز مهلت دارند به هیات نظارت استان مراجعه کنند.

وي در ادامه بيان داشت: داوطلبان احراز صلاحیت نشده در هیات‌های اجرایی یا نظارت بخش‌ها نیز در مهلتی 4 روزه می‌توانند به هیات‌های نظارت شهرستان‌ها مراجعه و شکایات‌شان را ارائه کنند.

رضواني افزود: این مراجع نیز 10 روز مهلت دارند به شکایات این داوطلبان رسیدگی کنند و پس از پايان اين 10 روز فهرست نهايي داوطلبان به اطلاع عموم خواهد رسيد.

_____________________________________________

شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه از 148 دواطلب در حوزه خرم‌آباد، حدود 35 نفر رد صلاحيت شده‌اند و حدود 9 نفر نيز انصراف داده‌اند. جالب توجه اين كه از جمع 9 نفر اعضاي قبلي شوراي شهر خرم‌آباد 7 نفر آن‌ها رد صلاحيت شده‌اند!

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا