یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: زمینه‌سازی برای توانمندسازی و استقلال و خودکفایی اقتصادی خانوار‌های محروم و مددجوی نهادهای حمایتی، بهترین راه‌کار برای حمایت از محرومان و زمینه‌سازی برای ریشه‌کنی فقر و محرومیت در جامعه است.

به گزارش يافته، دکتر حبیب‌الله دهمرده در بازدید از اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، افزود: یکی از توفیقات مهم و ارزشمند کمیته امداد در طول سال‌های اخیر، برنامه ریزی در حوزه توانمند‌سازی خانوارهای محروم و فراهم کردن زمینه خوداتکایی و استقلال اقتصادی آنها با استفاده از منابع مالی و حمایت‌های دولتی است.

وی با اشاره به این که خدمت به محرومان به عنوان یک افتخار، عبادتی بزرگ محسوب می‌شود، اظهار کرد: توانمندسازی اقشار محروم، زمینه و بستر مناسب برای ایجاد اشتغال و استقلال اقتصادی با درآمدزایی مناسب برای این افراد را فراهم می‌کند.

استاندار لرستان گفت: پرداخت مستمری و وجه نقد به این خانوارها در درازمدت نمی‌تواند برای اقشار محروم جامعه مفید باشد، چرا که لازمه رفع محرومیت این خانوارها، توانمندسازی آنها برای کار و کسب درآمد پایدار است.

دهمرده با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه پاسداشت کرامت انسانی شکل گرفته، افزود: توانمند‌سازی اقشار محروم و بی‌بضاعت جامعه و خودکفایی اقتصادی و استقلال مالی این خانوارها، مصداق بارز توجه به اصل کرامت انسانی است.

در این دیدار، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان لرستان نیز گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد در سطح استان را ارائه کرد.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا