یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

يك زن كلاهبردار كه 2 ميليارد و 742 ميليون و 850 هزار ريال از 62 نفر گرفته بود  در خرم‌آباد دستگير شد.

به گزارش يافته، فرمانده انتظامي لرستان در اين خصوص گفت: در پي بررسي يك فقره پرونده كلاه‌برداري و شكايت زني مبني اين که مبلغ 15 ميليون ريال از وي كلاه‌برداري شده است، شناسايي و پي‌گيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اداره مبارزه با كلاه‌برداري پليس آگاهي استان قرار گرفت.

سردار "كاظم علي‌زاده" اظهار داشت: ماموران با تحقيقات گسترده و هماهنگي مقام قضايي روز گذشته در سطح شهر خرم‌آباد كلاه‌بردار را شناسايي و در يك عمليات غافل‌گيرانه وي را دستگير كردند.

وي در راستاي چگونگي نحوه كلاه‌برداري گفت: زن كلاه‌بردار با پيشنهاد به برخي از زنان نماز‌گزار در يكي از مساجد شهر "خرم‌آباد " مبني بر پرداخت مبالغي به عنوان سپرده‌گذاري مؤسسه محلي و دريافت 4 برابر پول سپرده پس از گذشت 6 ماه از تعدادي از شهروندان كلاه‌برداري كرده است.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: سادگي، بي‌توجهي و بي‌اطلاعي اين افراد از قوانين و مقررات در شکل‌گيري اين پديده و توفيق كلاه‌بردار در دست‌يابي به اهداف خود تأثير به سزايي داشته است .

علي‌زاده با اشاره به اين كه تا كنون 62 نفر مال‌باخته در اين رابطه شناسايي شده است، عنوان كرد: اين زن از مال‌باختگان جمعاً 2 ميليارد و 742 ميليون و 850 هزار ريال كلاه‌برداري كرده است كه جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

وي با بيان اين كه افراد فرصت طلب و كلاه‌بردار از هر حيله‌اي جهت دست‌يابي به هدف خود استفاده مي‌كنن، افزود: هوشياري و توجه بيش‌تر مي‌تواند در ناكام ساختن كلاه‌برداران موثر باشد.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا