یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون عمراني فرماندار ويژه‌ي بروجرد هم به پتانسيل‌ها و ظرفيت‌هاي اين شهرستان اشاره كرد و گفت: بروجرد داراي پتانسيل‌هاي بسيار زيادي در مباحث گردشگري و صنعت توريست و اكوتوريست هست.

محسن يعقوبي فربه گزارش يافته، "محسن يعقوبي‌فر" با بيان اين‌كه بروجرد در مباحث اقتصادي و صنعت سابقه‌ي طولاني دارد، ادامه داد: براي ايجاد آباداني در كشور و يك منطقه زيرساخت‌هايي نياز است كه بخش عمده‌اي از آن، جغرافياي آن شهر است و به علاوه افرادي توانمند، با استعداد و كوشا كه مي‌توانند دوام و حفظ صنعت و ره‌توشه‌هايي كه از گذشتگان به آن‌ها رسيده است.

وي افزود: امروزه بسياري از صنايعي كه در بروجرد وجود دارد و به صورت تكنولوژي‌هاي جديد درآمده است شغل‌هايي است كه از پدران‌مان به ارث رسيده است و در واقع ما مبتكر صنايع بوده‌ايم.

معاون عمراني فرماندار ويژه‌ي بروجرد خطاب به سفير تايلند در تهران عنوان كرد: اين شهرستان داراي پتانسيل‌هاي خوبي براي سرمايه‌گذاري متقابل در بروجرد و كشور متبوع شماست.

يعقوبي‌فر ادامه داد: ما اعلام آمادگي مي‌كنيم كه بسترهاي لازم را براي سرمايه‌گذاري در تايلند و بروجرد براي شما و بازرگانان فراهم آوريم.

وي به توانمندي‌هاي فوق‌العاده‌ي بروجرد در اكوتوريسم و صنعت گردشگري اشاره كرد و بيان داشت: گردشگران سفيران هر كشور محسوب مي‌شوند و ما مي‌توانيم در مبادله‌ي گردشگر موقعيت‌هاي خوبي را براي تايلند فراهم آوريم.

يعقوبي‌فر با تأكيد بر این‌که يكي از امن‌ترين جاهايي كه قابليت بازگشت سرمايه در آن وجود دارد، لرستان و به ويژه بروجرد است، تصريح كرد: ما آمادگي خود را براي جذب سرمايه‌گذار تايلندي و ارتباط متقابل اعلام مي‌داريم.

وي از سفير تايلند در تهران خواست بسترهاي سرمايه‌گذاري را فراهم كند و تفاهم‌نامه‌هايي را در اين خصوص منعقد كند.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا