یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: بهره‌برداری از دهها پروژه عمرانی و زیرساختی طرح مهر ماندگار با اعتبار 9 هزار میلیارد ریال هم‌زمان با چهارمین سفر استانی هیات دولت به این استان آغاز خواهد شد.

به گزارش يافته، دکتر حبیب‌الله دهمرده در نشست خبری تشریح برنامه‌های چهارمین سفر استانی دولت به لرستان، افزود: با سرمایه‌گذاری و صرف این میزان اعتبار، 21 پروژه عمرانی ملی و زیربنایی مهم در قالب طرح‌های مهر ماندگار دولت در نقاط مختلف این استان، احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

حبيب الله دهمرده استاندار لرستان - يافته نيوزوی تاکید کرد: این طرح‌ها و پروژه‌های مهم و ملی در بخش‌های زیربنایی و زیرساختی استان شامل حمل نقل ریلی و جاده‌ای، سدسازی، مهار روان آب‌ها، توسعه بخش کشاورزی و اشتغال‌زایی، صنعتی و تولیدی اجرا شده‌اند.

نماینده عالی دولت در لرستان با اشاره به سهم ویژه استان لرستان از طرح‌های مهر ماندگار دولت، گفت: بیمارستان 250 تختخوابی شهید رحیمی خرم‌آباد، حدود 50 کیلومتر محور ارتباطی چهارخطه بین شهری، 175 کیلومتر راه آسفالته روستایی، مجتمع جامع فرهنگی‌ورزشی و توانبخشی ایثارگران از جمله پروژه‌های مهر ماندگار استان لرستان برای بهره‌برداری در چهارمین سفر دولت هستند.

دهمرده افزود: در همین ارتباط برای اجرای طرح‌های مهر ماندگار بیمارستان 250 تختخوابی شهید رحیمی 550 میلیارد ریال و احداث 50 کیلومتر محور ارتباطی چهار خطه حدود 500 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

استاندار لرستان، میزان اعتبار و سرمایه‌گذاری انجام شده برای احداث 175 کیلومتر راه روستایی را 620 میلیارد ریال و طرح مجتمع جامع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران خرم آباد را 220 میلیارد ریال عنوان کرد.

نماینده عالی دولت در لرستان افزود: همچنین در چهارمین سفر دولت به لرستان، 15 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر با سرمایه‌گذاری 3 هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار توسط رییس‌جمهوری در سطح شهرستان‌های مختلف استان تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی گفت: همچنین بهره‌برداری از طرح بند تنظیمی و تونل انتقال آب کاکارضا در خرم‌آباد نیز که برای اجرای آن 270 میلیارد ریال هزینه شده در این سفر آغاز می شود.

دهمرده بيان داشت: عملیات آب‌گیری دو سد ایوشان با ظرفیت 51 میلیون متر مکعب ذخیره و مروک با 120 میلیون مترمکعب ذخیره‌سازی آب و سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد ریال با حضور رییس‌جمهوری در این سفر آغاز می‌شود.

به گفته وی، بهره‌برداری از کارخانجات تولید دارو بایر افلاک شهرستان ازنا با 600 میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری در این سفر هستند.

استاندار لرستان گفت: همچنین فاز نخست مجتمع تحقیقاتی، پژوهشی و علمی چهارده معصوم نیز در این سفر به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار لرستان همچنین با اشاره به نام‌گذاری سال جاری تحت عنوان ˈحماسه سیاسی و حماسه اقتصادیˈ توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: آغاز عملیات اجرایی سد بختیاری به عنوان بلندترین سد جهان در ابتدای سال 92 توسط رییس جمهوری، سرآغاز حماسه بزرگ اقتصادی در این استان شد.

لازم به ذكر است احمدی‌نژاد و هیأت دولت ساعت 8 صبح چهارشنبه 25 ارديبهشت به منظور چهارمین دور از سفرهای استانی عازم استان لرستان خواهند شد.

رئیس‌جمهور و هیأت وزیران 9 صبح چهارشنبه، وارد فرودگاه خرم‌آباد شده و پس از عبور از مسیر میدان امام حسین(ع)، ساعت 11 در میدان امام خمینی(ره)، در اجتماع مردم غیور و رشید استان لرستان سخن‌رانی خواهد کرد.


دیدگاه‌ها  

#1 علی 1392-02-24 16:14
خوشم میاد اونقد مرد نیستید که نظرات بروجردی هارو نمایش بدین
_________________________
پاسخ: ما نظرات بروجردي‌هاي مرد را نمايش مي‌دهيم نه نامردها و هتاك‌ها كه به ديگران اتهامات واهي مي‌زنند و خوشان را كه سر تا پا تقصير و عيب هستند و خود را عاري از گناه مي‌پندارند.
تهمت دزدي زدن به ديگران و بخصوص عده‌اي مسوولان زحمتكش، نشان از وجود اين خصلت در وجود خوب شماست.
يك اصل انكارناپذير است: كساني كه دائم دم از شرافت مي‌زنند بي‌شرافت‌ترين مردم هستند
حيف از بزرگاني مثل داودوندي، شريفي، ميرزايي و... كه شماي مستعارنويس بددهن خود را همشهري آن‌ها مي‌داني ...
نقل قول کردن
#2 علی 1392-02-25 11:11
پاسخ به سخنان شما در لینک زیر است:
http://zagrospatogh.persianblog.ir/post/916
_______________________________________
سلام. مثل مطلب هتل صخره‌اي خرم‌آباد؛ شما در مورد طرح‌هاي بر زمين مانده بروجرد مطلب بنويسيد و البته مطابق قوانين مطبوعات (صفت زشت ندادن به ديگران و نيز اتهام بدون سند و مدرك) و همچينين مطابق قانون مطبوعات اسم و شماره تلفن‌تان را بنويسيد تا مقاله به نام شما چاپ شود.
اگر در روز 5 خبر و مقاله از بروجرد هم ارسال كنيد (تاكيد مجدد: به شرطي كه قوانين مطبوعات را رعايت كنيد)، ما همه را منتشر مي‌كنيم بلكه كمكي به رشد و توسعه شهر زيباي بروجرد باشد. ان شاء‌االله
(قوانين مطبوعات را مي‌توانيد در اينترنت سرچ كرده و مطالعه نماييد)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا