یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون امور عمرانی استانداری لرستان ضمن بازدید از پروژه انتقال چشمه آب گلستان در بخش شمالي قلعه فلك‌الافلاك، به خاطر اهمیت احداث و ضرورت بهره‌برداری از این پروژه، نظارت بر پیشرفت را پي‌گيري مي‌نمايد.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومی آبفا، مهندس حميد خورشيدوند در اين بازديد بر پشتیبانی عوامل اجرایی، رفع موانع احتمالی پروژه و رعایت حقوق معارضان تأكيد نمود و راه‌کارهایي جهت سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی آن ارائه كرد.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان نيز در اين خصوص گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 800 متر مربع با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال شروع شده است و نيروهايما نيز با سرعت در اجرای آن تلاش مي‌نمايند.

مهندس مهدي اکبریان در ادامه بيان داشت: هدف از اجرای اين طرح استفاده کامل از ظرفیت خروجی آب چشمه گلستان است که با دو خط انتقال با اقطار هزار میلیمتر به مخزن 800 متر مکعبی منتقل و سپس از طریق ایستگاه جدیدالاحداث به تصفیه‌خانه آب شهر خرم‌آباد، پمپاژ و از آن‌جا وارد شبکه توزیع می‌گردد.

وي افزود: برنامه زمان‌بندی اجرای پروژه 4 ماه است که اميدواريم با بهره‌برداری از آن، مشکل کمبود آب مناطقی از شهر خرم‌آباد برطرف شود.

شايان ذكر است بخش عمده‌ای از آب شرب مردم شهر خرم‌آباد از سراب‌های گلستان، سراب مطهری و سراب دارایی تامین می‌گردد.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا