یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مشاور فرهنگی مدير كل و مدیر روابط عمومی دادگستری لرستان بر حضور پرشور و دشمن‎شکن مردم در انتخابات تأکید کرد.

به گزارش يافته، حجت‎الاسلام والمسلمین "علی سبزواری" با اشاره به نام‏گذاری سال 92 گفت: امسال به فرموده‎ی مقام معظم رهبری سال حماسه‎ی سیاسی و حماسه‎ی اقتصادی نام‎گذاری شده است بنابراین می‎طلبد تا ملت همیشه در صحنه‏ی ایران و مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی، این دو حماسه را مثل حماسه‎ی دفاع مقدس پاس بدارند و با عمل به این دو اصل مؤکد در سال جدید میثاقی دیگر با آرمان‎ها و ارزش‎های مقدس نظام اسلامی، امام، شهدا و ولایت ببندند و بار دیگر همچون حماسه‎ی فرهنگی بیداری اسلامی به جهان ثابت کنند ایران آزاد و مستقل برای همیشه‏ی تاریخ، سربلند و افتخارآفرین است.

وی تصریح کرد: عرصه‏ی سیاست و عرصه‎ی اقتصاد، دو عرصه‏ی مهم و تأثیرگذارند که در این خصوص مدیران و مسوولان نظام، بیش از پیش بایستی برنامه‏ریزی‎های اجرایی کارآمدی را در دستور کار خود قرار دهند و شناخت وضعیت گذشته، حال و چشم‎انداز آینده و استفاده‏ی بهینه از منابع انسانی و مادی در جهت پیشبرد اهداف سیاسی و اقتصادی و سایر عرصه‎های جامعه‎ی مدنی مترقی می‎تواند گام بلندی در جهت ارتقاء وجهه‏ی مطلوب در سطوح داخلی و خارجی برای کشور باشد.

حجت‎الاسلام سبزواری خاطرنشان کرد: همه‎ی ما نسبت به مردم وظیفه داریم و مردم ولی‎نعمتان ما هستند لیکن جهاد سیاسی و اقتصادی در جهت رفاه حال مردم حرکتی ارزشمند و ارزش‎آفرین است.

وی در ادامه افزود: به هرحال فرآیندهایی وجود دارد که سیاست و اقتصاد به‎عنوان دو فاکتور مهم در اقتدار ملی کشورها محسوب می‎شود چنانچه کشوری خود را از لحاظ سیاسی و اقتصادی وابسته دیگر کشورها نکند قطعاً کشوری مقتدر خواهد بود و در غیر این‎صورت حالت انفعالی به خود می‏گیرد.

وي بر استفاده از تولیدات داخلی تأکید کردند و بیان داشت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی موجب گردش چرخه‏ی اقتصادی و نظام پولی، کاهش آمار بیکاری و تورم و مسائلی از این دست خواهد شد و این در حالی است که سیاست داخلی و خارجی درخصوص معاهدات اقتصادی و بکارگیری مدیریت استراتژیک بر اساس ارزش‎های نظام مقدس ایران اسلامی مبنا و پیشتاز روابط بین‎المللی سازنده در تمامی زمینه‎ها از جمله اقتصاد خواهد بود.

وی افزود: برای این منظور آگاهی‎بخشی توسط رسانه‎ها و مقابله با جنگ نرم دشمنان ایران توسط آحاد مردم و سازمان‎های متولی امر فرهنگ می‎تواند هم عرصه‎ی سیاست و هم عرصه‎ی اقتصاد را به نفع ملت و دولت رهنمون باشد.

سبزواري خاطرنشان کرد: با توجه به این‎که جهاد ابعاد گوناگونی دارد حضور موفق در عرصه‎های سیاسی و اقتصادی نوعی جهاد محسوب می‎شود و رهبر انقلاب با توجه به نام‎گذاری امسال، همگان را به جهاد دعوت نموده است.

وی در پایان اذعان داشت: یقیناً مردم فهیم ایران ضمن حضور سیاسی دشمن‎شکن در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین کار و تلاش اقتصادی در بخش‎های کشاورزی، صنعت و خدمات، سیاست و اقتصاد ایران را در جایگاه رفیع و مناسبی قرار خواهند داد و مروجان خوبی برای فرهنگ ریشه‏دار ایران خواهند بود.

 

 

 

 

حسن‌زاده

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا