یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سفير تايلند اظهار داشت: لرستان از نظر وجود آب غني است و سدهاي بزرگي دارد.

به گزارش يافته، «آدام‌ساک سریتانگوس» هم در اين ديدار لرستان را استاني بزرگ توصيف كرد و گفت: اين استان داراي معادن، زمين‌هاي حاصل‌خيز و محصولات كشاورزي زيادي است.

وي با بيان اين‌كه اولين‌بار است كه به استان لرستان سفر كرده است، ادامه داد: استان‌هاي لرستان و همدان قابليت‌هاي فراواني دارند؛ به‌خصوص لرستان که محصولات زيادي براي صادرات دارد.

سفير تايلند تصريح كرد: در اولين سفر خود به لرستان متوجه شدم اين استان آب فراوان و سدهاي بزرگي دارد؛ لرستان به واسطه‌ي سرسبزي و زمين‌هاي كشاورزي حاصل‌خيزش ظرفيت‌ مناسبي  براي واردات و صادرات فراهم كرده است.

سريتانگوس به دعوت رييس‌جمهور تايلند از همتاي ايراني خود براي بازديد از كشورش اشاره كرد و بيان داشت: اين ديدار قرار است 19 تا 21 مي، انجام شود كه من از استاندار لرستان و مقامات استاني دعوت مي‌كنم در اين سفر، رييس‌جمهور ايران را همراهي كنند.

وي اضافه كرد: در اين ديدار درباره‌ي آب جلسه‌اي تشكيل خواهد شد و از سرمايه‌گذاران خواسته‌ايم به رييس‌جمهور ملحق شوند و در اين زمينه با هم گفت‌وگو كنند.

سفير تايلند اظهار اميدواري كرد: روابط كاري و تجاري لرستان و تايلند ادامه يابد و تشكيل تعاوني دهند.

سريتانگوس در پايان از استقبال و مهمان‌نوازي استاندار و مجموعه اتاق بازرگاني، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد قدرداني كرد.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا