یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم آباد در جلسه كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز شهرستان خرم‌آباد، بر لزوم تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز تاكيد كرد. به گزارش يافته، مرتضي ولي‌پوري در سخناني ضمن تشريح حساسيت موجود در امور اقتصادي جامعه در اين برهه از زمان و تلاش قاچاقچيان كالا جهت اخلال در نظام اقتصادي، از اعضاي كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز خواست تا با جديت بيشتر نسبت به جلوگيري از قاچاق كالا و ارز اقدام نمايند.
وي گفت: وضعيت جغرافيايي شهرستان خرم‌آباد به عنوان كريدور جنوب به شمال و جنوب به غرب باعث شده كه بسياري از قاچاقچياني كه از ساير استان‌هاي كشور اقدام به قاچاق كالا مي‌نمايند از اين مسير عبور نمايند كه در راستاي كشف كالاي قاچاق و مبارزه با اين پديده اعضاي اين كميسيون توفيقات چشمگيري نيز داشته اند.
ولي‌پوري اذعان داشت: بر اساس قرائن و شواهد و آمارهاي ارائه گرديده از سوي مسئولان رسيدگي به پرونده‌هاي قاچاق كالا و ارز بيش از 80 درصد قاچاقچيان دستگير شده در حوزه خرم‌آباد، از افراد غيربومي و ساكن استان‌هاي ديگر كشور بوده‌اند.
فرماندار خرم‌آباد قاچاق احشام زنده از استان و بويژه حوزه شهرستان به ساير استان‌هاي ديگر را از جمله موارد صورت پذيرفته در ماه‌هاي اخير ذكر نمود وگفت جهت جلوگيري از اين موضوع از كارشناسان امور دام جهاد كشاورزي و نيروي انتظامي خواسته شده كه با برنامه‌ريزي مدون و كار و جديت از وقوع اين‌گونه مسائل جلوگيري نمايند.
ولي‌پوري در بخش ديگري از سخنان خود به مراسم چهارشنبه‌سوري پايان سال اشاره نمود و گفت تمهيدات لازم درخصوص مبارزه با خريد و فروش مواد محترقه انديشيده شده و دستور‌العمل آن به اصناف‌، نيروي انتظامي و دستگاه قضا ابلاغ گرديده كه در صورت مشاهده به شديدترين نحو ممكن با خاطيان برخورد خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا