یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تعدادی از اعضای کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس انتخاب شدند.
محمدتقي توكلي نماينده مردم اليگودرز در مجلس شوراي اسلاميبه گزارش يافته به نقل از ایرنا، محمدتقی توکلی نماینده الیگودرز، عباس پاپی‌زاده نماینده دزفول و شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده تنکابن به عنوان اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در کمیسیون تلفیق مجلس انتخاب شدند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برای دومین سال پیاپی لایحه بودجه را در موعد مقرر به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.
بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس از زمان چاپ و توزیع لایحه بودجه سالیانه کل کشور و پیوست‏ها و سوابق آن تا مدت ۱۰ روز می‏توانند پیشنهادهای خود را به کمیسیون‏های تخصصی مجلس تقدیم کنند.
همچنین کمیسیون‏های تخصصی موظفند حداکثر تا ۱۵ روز پس از چاپ و توزیع لایحه گزارش خود را به کمیسیون تلفیق تقدیم کنند و کمیسیون تلفیق نیز موظف است حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز پس از پایان مهلت گزارش کمیسیون تخصصی، کمیسیون تلفیق مجلس، ضمن رسیدگی به گزارش کمیسیون‏های تخصصی گزارش نهایی خود را تنظیم و به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.
بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور نسبت به بودجه سال جاری ۴.۳ درصد افزایش یافته است. این در حالی است که بودجه عمومی کشور در سال آینده با رشد ۶ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۳‌، ۲ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال تعیین شده که این رقم ۳۲ درصد از کل بودجه کشور است.
همچنین بودجه شرکت‌های دولتی‌، بانک‌ها و موسسات انتفاعی با رشد منفی 8 صدم درصد بالغ بر ۵ میلیون و ۹۶۶ هزار و ۶۹۵ میلیارد ریال برآورد شده است.
بر اساس اظهارات رییس جمهوری در زمان ارائه لایحه بودجه، مجموع سرمایه‌گذاری‌های دولت و شرکت‌های دولتی یک میلیارد و ۵۱۱ هزار و ۵۸۹ میلیارد ریال برآورد شده است که این رقم نسبت به سال جاری ۱۸.۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.
همچنین سهم درآمد عمومی از تامین هزینه‌های جاری از ۶۷.۲ در سال ۹۳ به ۷۲.۶ درصد در سال ۹۴ افزایش یافته است.
 
عباس شاه‌علي
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا