یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از برگزاری همایش «بررسی راهکارهای عملی تحقق حماسه‌ی اقتصادی» با همکاری دفتر نماینده‌ی محترم ولی‌فقیه در استان خبر داد و گفت: این همایش روز سه‌شنبه 24 اردیبهشت ساعت 9 صبح در سالن آمفی‌تئاتر مرکزی دانشکده اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش يافته به نقل از روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد، دکتر حسین سلاح‌ورزی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به اقتصاد در شرایط کنونی و همچنین تأکیدی که از سوی مقام معظم رهبری در همین زمینه وجود دارد، افزود: بدون شک اولین گام در تحقق یافتن شعار امسال و هر برنامه‌ی دیگری، بررسی راهکارهای عملی و البته منطقی آن است که در همین راستا همایش مذکور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه نماینده‌ی ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه‌ی خرم‌آباد هم دغدغه‌های اقتصادی دارند که تألیف آثاری در این زمینه به خوبی نشان‌دهنده‌ی این حساسیت است و همین مسأله باعث گردید تا در اجرای این همایش از همکاری و همراهی مفید ایشان هم بهره‌مند شویم.

سلاح‌ورزی با تأکید بر ضرورت همکاری همگانی برای خلق حماسه‌ی اقتصادی گفت: بدون شک استفاده از نظرات و دیدگاه‌های متخصصان و آگاهان به حوزه‌ی اقتصاد برای رسیدن به اهدافی که در همین حوزه تبیین شده‌ است، گام بزرگی است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد افزود: از جمله مهمانان و سخن‌رانان این همایش می‌توان به "سیده ‌فاطمه مقیمی" اشاره کرد که به عنوان بانوی برتر کارآفرین جهان اسلام انتخاب شده‌اند.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا