یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس ستاد انتخابات استان لرستان با تاکبد بر قانون‌گرایی و رعایت مقررات و ضوابط قانونی از سوی همگان، گفت: مردم آگاه و فهیم لرستان با هوشمندی و بصیرت کافی، رفتار و کردار داوطلبان انتخابات شوراها را رصد کرده و بر اساس همین بررسی‌ها  تصمیم خود را برای انتخاب افراد می‌گیرند.

 

به گزارش يافته، حسن شریعت‌نژاد با بیان این که مجریان و عوامل برگزاری انتخابات تنها بر اساس قانون وظایف خود را انجام خواهند داد، افزود: قانون‌مداری و امانت‌داری به عنوان اصول مهم برگزاری انتخابات زمینه‌ساز تحقق حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در این عرصه خواهد شد.

وی تاکید کرد: دراین زمینه قانون‌مداری و رعایت قانون تنها مختص مجریان و برگزارکنندگان انتخابات نیست بلکه داوطلبان انتخابات نیز موظفند مطابق قانون عمل کنند.

معاون سياسي‌امنيتي استانداري لرستان در خصوص نحوه برگزاري انتخابات در اين استان اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در مجموع 654 شعبه شهری، 240 شعبه ثابت روستایی و 400 شعبه ثابت و سیار در استان در نظر گرفته شده است.

شریعت‌نژاد افزود: كار بررسی صلاحیت کاندیداهای ثبت نام شده در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان در حال انجام است و نتايج آن هفته آينده به آن‌ها اعلام مي‌شود.

به گفته وی در مجموع 7586  نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان ثبت نام کردند که 359 نفر از آنان زن هستند.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا