یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: بنا بر تحقيق مجلس شوراي اسلامي، استان لرستان در زمينه جذب اعتبارات استاني رتبه دوم كشور ا كسب كرده است.

به گزارش يافته، حبيب‌الله دهمرده در نشست خبري با اصحاب رسانه لرستان با بيان اين خبر افزود: همچنين از نظر جذب اعتبارات ستاد توسعه بخش كشاورزي نيز استان لرستان در رده اول كشور قرار گرفته است كه به همين منظور 400 ميليارد ريال تسهيلات اضافي به عنوان تشويق دولت به استان لرستان اختصاص يافت.

وي با اشاره به حضور رئيس جمهور در نخستين سفر سال 1392 به استان لرستان اظهار داشت: بدون شك حضور دكتر احمدي‌نژاد در لرستان جهت مراسم كلكنگ‌زني سد بختياري به عنوان بلندترين شد دنيا، نقطه عطفي در تاريخ لرستان به شمار مي‌‌رود.

استاندار لرستان يكي از علل توسعه نيافتگي لرستان را نبود سرمايه‌گذار در اين استان عنوان كرد و گفت: حضور بخش خصوصي در لرستان مستلزم فراهم آمدن زيرساخت‌هاي لازم است كه متاسفانه تا كنون در اين استان به طور مناسب فراهم نشده است.

دهمرده در ادامه بيان داشت: تلاش ما بر اين بوده كه اين نقيصه را رفع كنيم و به همين خاطر رايزني‌هاي بسياري انجام داده‌ايم تا سرمايه‌گذاران در لرستان حضور پيدا كنند.

وي براي نمونه به هاشم‌زاده‌فلاح مجري آزادراه خرم‌زال اشاره كرد و گفت: براي اجراي دو پروژه كشت و صنعت و مجتمع تفريحي گردشگري 14 معصوم خرم‌آباد با وي وارد مذاكره شديم كه پس از مطالعه روي ان‌ها، پروژه كشت و صنعت را نپذيرفت اما با رايزني‌هاي ما در مجتمع 14 معصوم كارهاي بزرگي صورت داده است.

دهمرده با تاكيد بر اين كه اين مجتمع چند مصوبه براي جذب اعتبار داشته است، افزود: اجراي پروژه‌هاي اين مجتمع به صورت قانون درآمده و براي 13 سال نگهداري، بودجه آن تصويب شده است.

 

دیدگاه‌ها  

#1 ساکی 1392-02-19 12:35
دروووود فراوان
هتل بام شهر که مجری و سرمایه گذار آن جناب هاشم زاده است مدتی است روند بسیار کندی دارد با توجه به سرمایه گذاری و مجری این پروژه(هاشم زاده) و سوابق بسیار درخشانش یه مقدار عجیب به نظر می رسد!!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا