یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

"بهروز وثوقی‌راد" لیدر سابق تیم‌هاي فوتبال گهر دورود، خيبر خرم‌آباد و استیل‌آذین و فردی که او را در استادیوم‌ها با عنوان "بهروز با تعصب" می‌شناسند با حضور در وزارت کشور، برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد!

وي گفت: من قيصر فوتبال ايران و كلاه‌مخملي فوتبال كشورم هستم و آمادگي دارم براي رياست‌جمهوري دوره يازدهم ثبت‌نام كنم و اكنون براي آگاهي از شرايط كانديداهاي رياست‌جمهوري و ثبت نام به اين محل آمده‌ام.

وثوقي مهم‌ترين شرايط رئيس جمهور را استقلال عمل، قدرت بيان و رسيدگي به مشكلات همه مردم دانست.

بهروز وثوقي راد, يافته نيوز

 

 

 



دیدگاه‌ها  

#1 h 1392-02-18 07:27
http://uploadtak.com/images/z421_111.jpg
نقل قول کردن
#2 دالوند 1392-02-18 12:03
بهروز بچه ساده ای است ولی یکی از عوامل تنش در میان تماشاگران گهر در کرج او بود. او وقتی سخن از انجام بازی گهر و فولاد در خرم اباد (نیم فصل اول) شد از کروه در رفت و علنا لیدر اصلی تیم (مهدی) و برخی هوادران را تهدید کرد: باشه بگذار تیم بیاید خرم اباد می بینم کسی از شما برای تشویق بیاید! همین واکنش او کافی بود تا همان لیدر و جمعی از اطرافیانش از ته دل بترسند و برای جوسازی علیه وی و خرم آباد شروع به پراکندن پیامک و.. این سو و آن سو کنند. شاید باورتان نشود ولی دیوانه ای سنگی در چاه می اندازد که صد عاقل از پسش بر نمی آید. تا آن لحظه بهروز را دوست داشتم و حتی چندبار خودم و دوستانم به وی هدیه داده بودیم ولی بعد فهمیدم که نباید هرکسی را بزرگ کرد و از او یک شخصیت ساخت.
نقل قول کردن
#3 سعید معتمدی 1392-02-21 09:25
سلام اقای دالوند با حرف شما موافقم بهروز بچه ی ساده دل لری است که بعضی ها برای انتخابات سر کارش گذاشته اند. اما در مورد درگیری اش باید عرض کنم این واقعه تقریبا بعد از ان جبهه گیری بعضی از تماشاگران گهر بود که تیم را منحل میکنیم اما به خرم اباد نمی دهیم.اما حرکت بهروز را در این مورد قبول ندارم و اینکه میگویم ساده است درست یک هفته بعد از ان حرفش به اصفهان و دورود برای تشویق رفت همراه همان بچه ها ولیدرها!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا