یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محتكر اقتصادي كه اقدام به انبار و احتكار 26 تن روغن مايع خوراكي به ارزش 600 ميليارد ريال كرده بود، توسط ماموران پليس آگاهي استان لرستان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش يافته، فرمانده انتظامي استان لرستان با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي كسب خبري مبني بر اين كه فردي اقدام به احتكار مقاديري روغن مايع سرخ كردني داخل سردخانه‌اي در يكي از مناطق شهرستان "خرم‌آباد" كرده ، ماموران پليس آگاهي سريعاً موضوع شناسايي وي و انبار موصوف را در دستور كار خود قرار دادند .

سردار "كاظم عليزاده " افزود: پس انجام تحقيقات لازم و كسب اطمينان از درستي موضوع ماموران با هماهنگي قضايي به محل مورد نظر اعزام و محل را تحت بررسي قرار دادند .

فرمانده انتظامي لرستان تصريح كرد: ماموران در بازرسي از محل شناساي شده مقدار 26 تن روغن مايع خوراكي به ارزش 600 ميليارد ريال كه در يك سردخانه احتكار شده بود كشف و متصدي مربوطه را دستگير كردند.

سردار عليزاده با اشاره به اين كه متهم قصد داشت با توجه به نوسانات بازار روغن‌ها را پس از احتكار به قيمت بالا به بازار عرضه كند كه ضمن ناكامي توسط ماموران شناسايي شد، گفت: متهم تحويل تعزيرات حكومتي و روغن‌هاي احتكار شده تحويل نماينده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان شدند.

وي با بيان اين كه پليس در برخورد با محتكران و مخلان نظم اقتصادي از هيچ تلاشي دريغ نخواهد كرد، بيان داشت: مخلان و محتكران اقتصادي بدانند كه احتكار و انبار كالاهاي اساسي از نظر قانوني جرم بوده و مجازات سنگيني را در پي خواهد داشت.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا