یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماينده مردم بروجرد و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که اقدام وحشیانه و ضد انسانی گروه‌های تروریستی تکفیری در هتک حرمت مرقد صحابه بزرگوار پیامبر(ص) از سوی تمام مذاهب اسلامی محکوم است، گفت: حامیان گروه های تروریستی تکفیری باید پاسخگوی این اقدام وحشیانه باشند.

به گزارش يافته، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دیدار با سفیر کویت با اشاره به اقدام وحشیانه گروه های تروریستی تکفیری در هتک حرمت مرقد صحابه بزرگوار پیامبر(ص) حجر بن عدی گفت: این اقدام وحشیانه و ضد انسانی از سوی تمام مذاهب اسلامی محکوم بوده و حامیان گروه‌های تروریستی تکفیری باید پاسخگوی این اقدام وحشیانه باشند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تأکید بر استقبال پارلمان ایران از گسترش روابط خود با کویت افزود: کشورهای ایران و کویت به عنوان دو کشور اسلامی ظرفیت‌های فراوانی برای بسط روابط خود در همه زمینه‌ها دارند و هم جواری دو کشور عامل مهمی در تسهیل همکاری‌های فی ما بین است.

وی در پایان این دیدار با اشاره به اوضاع منطقه گفت: خلیج فارس منطقه‌ای حساس از نظر سیاسی و اقتصادی در دنیای امروز است که باید با همکاری همه کشورهای منطقه تبدیل به کانون امنیت و آرامش و ثبات شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از اقدامات برخی از کشورهای منطقه در بر هم زدن امنیت و آرامش و کمک تسلیحاتی، مالی و اطلاعاتی به گروه‌های تروریستی تکفیری، گفت: قدرت‌های جهانی در راستای منافع نامشروع خود با استناد از برخی از کشورهای منطقه سعی در ایجاد اختلاف و درگیری مذهبی در جهان اسلام دارند.

سفیر کویت در این دیدار ضمن اعلام آمادگی کشورش برای گسترش روابط پارلمانی و دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران نقض همکاری‌های پارلمانی را بسیار مهم ارزیابی کرد.

مجدی احمد ابراهیم الظفیری همچنین با محکوم کردن هتک حرمت به بقاع متبرکه، پیرامون مسائل منطقه ای و دو جانبه با بروجردی بحث و تبادل نظر کرد.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا