یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم‌آباد بر لزوم رعايت انصاف و پرهيز از اعمال نظرهاي شخصي اعضاي هيأت اجرايي انتخابات در بررسي صلاحيت نامزدهاي چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا تاكيد كرد.

به گزارش يافته، مرتضي ولي‌پوري فرماندار و رئيس ستاد انتخابات شهرستان خرم‌آباد در جلسه توجيهي، آموزشي اعضاي هيأت‌هاي اجرايي انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستاي اين شهرستان كه در فرمانداري اين شهرستان برگزار گرديد، ظي سخناني به تبيين نقش هيأت‌هاي اجرايي در انتخابات پرداخت و آنان را به رعايت انصاف و پرهيز از اعمال سلائق شخصي دعوت كرد.

وي اعضاي هيأت اجرايي انتخابات را بعنوان معتمدين محلي مردم و دولت برشمرد و گفت: اعتماد مردم به شما باعث افزايش مسووليت‌هاي‌تان در قبال انتخابات آتي گشته و هركدام از شما نماينده فردفرد اجتماع در روند برگزاري انتخابات است.

ولي‌پوري اظهار داشت؛ اعضاي محترم هيأت اجرايي انتخابات در قبال اعتماد مردم عهده دار وظايفي هستند كه مسووليت آنها در اين راه را خطير تر مي سازد.

رئيس ستاد انتخابات شهرستان خرم‌آباد در سخنان خود به فرمايشات مقام معظم رهبري(مدظله) در سال جديد اشاره نمود و گفت؛ با بستر‌سازي مناسب و اعتمادسازي بايد زمينه حضور حداكثري مردم در صحنه انتخابات را رقم زنيم تا حماسه سياسي كه مد نظر معظم له مي‌باشد تحقق يابد.

ولي‌پوري از اعضاي هيأت اجرايي خواست تا ضمن حفظ قاطعيت خود با حفظ اسرار مردم به ويژه نامزدهاي انتخابات، حفظ شأن و منزلت همه افراد را نيز در دستور كار خود قرار دهند و با پرهيز از دخالت نظرات شخصي و تنها بر اساس موازين قانوني تاييد يا رد صلاحيت نامزدهاي چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا را اجرايي و عملي نمايند.

 

 

كامبيز نورخدايي

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 حامد حیدری 1392-02-21 20:17
اگر موازین قانونی دخیل هستند و کافی،و نظرات شخصی معتمدان مردم لحاظ نمیشه و به گفته اقای فرماندارسلیقه و حرف شخصی نباید اعمال بشه دیگه دلیلی برای وجود هیئت اجرایی نیست که تصمیم بگیرن آقای فرماندار خودشون زحمتشو بکشن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا