یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماينده مردم دورود و ازنا و عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، از تصویب کلیات طرح تشکیل سازمان ملی مهارت و فناوری خبر داد و گفت: هدف از طرح تشکیل سازمان ملی مهارت و فناوری این است که با توجه به وجود چند سازمان متولی آموزش‌های فنی و مهارتی در کشور، لازم است تا این سازمان‌ها به یک‌پارچه‌سازی مشخصی برسد.

به گزارش يافته، عباس قائدرحمت با بیان این که بررسی طرح تشکیل سازمان ملی مهارت و فناوری از دستور کار یک‌شنبه ۱۵ اردیبهشت کمیسیون اجتماعی به شمارمی‌رفت، افزود: کلیات این طرح در کمیسیون تصویب شد و قرار است جزئیات آن در جلسات آینده بررسی شود.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هدف از طرح تشکیل سازمان ملی مهارت و فناوری این است که با توجه به وجود چند سازمان متولی آموزش‌های فنی و مهارتی در کشور لازم است تا این سازمان‌ها به یک‌پارچه‌سازی مشخصی برسد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، طرح ساماندهی وضعیت اشتغال در کشور را از دیگر موضوعات بررسی شده در کمیسیون اجتماعی خواند و تصریح کرد: بر اساس این طرح نیاز است تا ضوابط نسبت به نحوه استخدام‌ها و جذب نیروها در دستگاه‌ها ایجاد شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این که طرح ساماندهی وضعیت اشتغال، کمک بسیاری به وضعیت اشتغال در کشور می‌کند، گفت: بعد از بحث و بررسی بین نمایندگان و مسوولان مربوطه، کلیات این طرح نیز به تصویب رسید.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا