یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان گفت: مرحله استانی نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان با حضور 70 شرکت کننده در خرم‌آباد برگزار شد.
جشنواره قرآن لرستان به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام سید علی موسوی با اعلام این خبر  افزود: شرکت کنندگان در بخش استانی این جشنواره شامل برگزیدگان مرحله شهرستانی جشنواره، از سراسر شهرستان‌های استان بودند.
حجت‌الاسلام موسوی، تصریح کرد: برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان به مرحله کشوری این جشنواره که در دی‌ماه امسال در استان خوزستان برگزار می‌شود راه می‌یابند.
وی، ابراز کرد: مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت، حفظ، اذان، تفسیر، مفاهیم و نهج‌البلاغه و تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز دو بخش زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار شده است.
حجت‌الاسلام موسوی، بیان کرد: در بخش ترتیل با نظر هیات داوران این جشنواره علی امیری یاراحمدی از شهرستان بروجرد، وحید مطهری از خرم‌آباد و سعید روشن نیا از الشتر به ترتیب به عنوان‌های اول تا سوم این جشنواره استانی معرفی شدند.
وی، ادامه داد: در بخش قرائت علی‌رضا روزبهانی از بروجرد، سجاد فلاح‌پور از پل‌دختر و سید امیرحسین موسوی از خرم‌آباد به ترتیب به‌عنوان نفرات اول تا سوم این بخش معرفی شدند.
مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ابراز کرد: در رشته حفظ جزء یک ابراهیم محمدی از شهرستان ازنا به‌عنوان نفر اول معرفی شد.
حجت‌الاسلام موسوی، تصریح کرد: در رشته حفظ 3 جزء قرآن نیز ابوالفضل فریدونی از شهرستان ازنا به‌عنوان نفر اول این رشته معرفی شد.
وی، اظهار کرد: در بخش حفظ 5 جزء نیز علی مرزبان از شهرستان ازنا و امیرحسین طاهری از خرم‌آباد به‌عنوان نفرات اول و دوم این بخش معرفی شدند.
حجت‌الاسلام موسوی افزود: در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم نیز سعید کاوند از شهرستان بروجرد و اسماعیل اسماعیلی زاده از شهرستان کوه‎دشت به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم این جشنواره معرفی شدند.
مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با بیان این که برگزیدگان این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفته‌اند، گفت: نفرات اول هر رشته در مرحله استانی به مرحله کشوری جشنواره قرآن مدهامتان راه می‌یابند.
حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: مرحله استانی رشته تفسیر قرآن کریم ویژه ائمه جماعت مساجد، نیز 22 آبان‌ماه جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
قابل ذكر است مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان 9 تا 12 دی ماه امسال به میزبانی استان خوزستان برگزار می‌شود.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا