یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی مراسمی كه ظهر روز شنبه 17 آبان‌ماه با حضور استاندار لرستان، معاونانش و مدير كل آموزش و پرورش استان برگزار شد، هوشنگ بازوند از یابنده جسد معلم فداکار لرستانی تجلیل كرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، استاندار در این مراسم ضمن تسلیت مجدد به خانواده این معلم فداکار و تقدیر و تشکر از اقشار مختلف مردم و مسوولان به خاطر جستجوی براي يافتن اجساد قربانیان حادثه سیلاب خرم‌آباد گفت: در پی این سیل بی‌سابقه در لرستان، همه دستگاه‌های مرتبط به خصوص فرمانداری چگنی و پلدختر،‌ نیروهای امدادی و هلال احمر، ارتش و نیروی انتظامی پای کار آمدند و برای یافتن اجساد قربانیان تلاش شبانه‌روزی انجام دادند.
بازوند افزود: در این مدت استانداری لرستان از هیچ کوششی فروگذار نبوده و با دعوت از نيروهاي امدادي 5 استان دیگر برای پیدا کردن پیکر معلم فداکار اقدام کرد.
وي یادآور شد: پیدا شدن پیکر این معلم دلسوز در روز تاسوعای حسینی حکمت خداوند بود، تا در روز عاشورا هم‌زمان با روز دانش‌آموز تشییع و خاک‌سپاری شود.
در این مراسم از نورالله پیرحیاتی دهیار روستای حیات‌الغیب و یابنده پیکر این معلم فداکار از سوی استاندار با لوح سپاس و مبلغ قابل توجهي وجه نقد تجلیل شد.

 استاندار لرستان از یابنده جسد معلم فداكار لرستانی تجلیل کرد + عكس
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا