یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس بیمارستان فوق‌تخصصی شفاي خرم‌آباد با اعلام این خبر که آمادگی آن را دارد که هر 4 قربانی اسیدپاشی در كشور را در مجموعه تحت مدیریت خود استخدام کند عنوان کرد: قربانیان اسیدپاشی به دلیل دكتر روح ‌الله فكوري رييس بيمارستان شفا خرم آبادتغییرات فاحشی که به یک‌باره در چهره‌شان ایجاد می‌شود، دچار شوک شدید روانی می‌شوند و متاسفانه این تصور که احتمال بازگشت زیبایی و بینایی‌شان کم است باعث ناامیدی بیش‌تر آن‌ها نیز می‌شود.
دکتر روح‌الله فکوری با بیان آسیب‌هایی که ممکن است این ضایعه در افراد قربانی ایجاد کند، ادامه داد: فرار از جمع و اکراه از حضور در بین مردم به تدریج آن‌ها را به افرادی گوشه‌گیر و منزوی بدل می‌کند و تخریب روحی و از بین رفتن اعتماد به نفس آثار ویرانگری بر آن‌ها می‌گذارد، لذا هر کاری که به حضور آن‌ها در جامعه کمک کند و مانع انزوا و در خود فرورفتن‌شان شود بسیار موثر است.
رییس بیمارستان فوق‌تخصصی شفا با اشاره به این که فضای کاری بیمارستان معمولاً فضایی است که باعث می‌شود فرد مشکلات و مصایب دیگران را نیز لمس کند افزود: با اشتغال در بیمارستان به هر حال آن‌ها بیماران مختلف را خواهند دید و هم باعث می‌شود مشغله کاری پیدا کنند و با این سرگرمی از دنیای وحشتناک تنهایی و ناامیدی خارج شوند.
دکتر فکوری ضمن اشاره به این که دردمندی دیگران انسان رقت قلب می‌آورد و انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهد‌، ادامه داد: بیماران و دردمندان دیگری هستند که با امیدواری برای سلامت‌شان می‌جنگند و همین مساله به آن‌ها انگیزه می‌دهد و برخورد با این دسته از بیماران امید به زندگی را در انسان دو چندان می‌کند.
رییس بیمارستان شفا در خصوص تلاش احتمالی برای بهبود وضعیت این بیماران اسیدپاشی بیان کرد: در حال حاضر در بیمارستان شفا امکان جراحی‌های پلاستیک پیشرفته را نداریم ولی تلاش خواهیم کرد تا این امکان را به وجود بیاوریم و در این صورت با کمال میل برای بهبودشان اقدام خواهیم کرد.
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا بر اساس یافته‌های پزشکی تا به امروز امکان بهبودی کامل آن‌ها وجود دارد یا خیر؟» گفت: علم به سرعت در حال پیشرفت است خصوصاً علم پزشکی؛ لذا امیدوارم به زودی راه‌هایی برای درمان کامل این عزیزان پیدا شود.
فکوری افزود: با توجه به وضعیت به وجود آمده برای سلامت قربانیان اسیدپاشی کارهایی که در طول روز به خوبی زمان آن‌ها را پرکند و در عین حال فشار روحی و جسمی به آن‌ها وارد نکند مانند حسابداری یا بعضی قسمت‌های اداری و بخش‌های دیگری مانند آن، می‌تواند برای اشتغال این عزیزان مناسب باشد که قطعاً نظر خودشان را هم در این خصوص جویا خواهیم شد.
 دکتر فکوری بیان کرد: آن‌ها را واقعاً مثل فرزندان خودم می‌دانم و تلاش خواهم کرد تا وارد دنیای سیاه و تاریک ناامیدی نشوند؛ قطعاً روزی امکان درمان کامل‌ اين قبيل افراد را هم در همین بیمارستان شفا فراهم خواهیم کرد‌.
رییس بیمارستان شفاي خرم‌آباد ادامه داد: از خانواده‌های قربانیان اسیدپاشی تقاضا دارم با شماره تلفن‌های اين بیمارستان تماس گرفته و برای شروع به کار آن‌ها هماهنگی لازم را به عمل آورند.
دکتر فکوری در پاسخ به این سوال که «به نظر شما مردم در چنین شرایطی چه وظایفی دارند؟» گفت: چنین فجایعی با هر هدف و نیتی که انجام شده باشد، اگر در مقابل آن همه مردم یک‌صدا به تقبیح و تنفر از بانیان بپردازند، بدون شک زمینه برای تکرارش از بین می‌رود.
وی افزود: مردم باید نشان بدهند که این فجایع تا چه حد باعث انزجار عمومی شده است و نباید اجازه داد که به فراموشی سپرده بشود. یادآوری هر ساله هولوکاست در اروپا با هدف این که اجازه رشد به افکار نژادپرستی ندهند (‌از آن‌جا که زمینه نژادپرستی در اروپا هست و در خاورمیانه نیز زمینه افکار افراطی وجود دارد) به همین منظور است و باید با یادآوری این فجایع اجازه رشد به چنین افکاری نداد.
 
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1393-08-18 01:11
دورود بر شرافت شما دکتر جان کاش دیگر رئیسان این استان هم مثل شما خیر اندیش بودند مدیران شهر اصفهان باید از شما یاد بگیرند.
نقل قول کردن
#2 مصطفی 1393-08-18 14:48
خدا خیرت بده اقای فکوری که نام خود و لر،و خرام اباد راسرافراز کردی.ما همه ممنونیم به خاطر این فکر مبتکرانه شما
نقل قول کردن
#3 مهرداد دهقانی 1393-08-18 18:44
بسیار زیبا
نقل قول کردن
#4 درد دل ... 1393-08-18 19:53
اینکارو باید در شهر اصفهان انجام بدن اقایون مسئول دکتر جان ضمن تشکر از حسن سلیقه تان لطفا شما به فکر معلولین استان لرستان باشيد که با تحصیلات عالیه وداشتن خانواده بی کار هستند :oops:
نقل قول کردن
#5 حسین اززاهدان 1393-08-19 01:02
لطفاً به فکر هم استانی هامون باشید که اکثریت دارای مدارک عالی هستن
نقل قول کردن
#6 محمد عتیقی 1393-08-19 10:05
کار خوبی است ولی آیا خودمان کم بیکار داریم که حال به دنبال جذب این افراد آن هم از استانی که خودش سرشار از فرصت های شغلی است داریم
آقای فکوری! جوانان تحصیل کرده و بیکار خرم آباد رو دریاب که خربزه آب است !!!
...................
یافته: البته بیمارستان خصوصی شفا خرم آباد متعلق به دکتر فکوری و مجموعه های وابسته به آن، مجموعا برای بیش از سیصد نفر در خرم آباد اشتغال ایجاد کرده است. ایشان در این گفتگو قصد داشتند مبلغی برای نوعدوستی مردم شریف لرستان باشند.
نقل قول کردن
#7 رضا 1393-08-20 11:04
با سلام به عزیزان پایگاه یافته
کاش یکی به این دکتر عزیز یادآور میشد
افراط در هر کاری نارواست.
شما اگر دلسوز هستین به فکر معلولین و از کارافتاده های لرستانی باشید بهتره. چراغی که به خانه رواست ....
اصفهان در همه ی موارد نصف جهانه اونقدر صنعت و کار داره که نیازی به لرستان نداره. شما لطف کن به فکر هم استانیهات باش.
. . . . . . . . .
یافته: گویا نظرات قبلی را مطالعه نکردید. ایشان در حد توان در لرستان اشتغال زایی کرده اند و با بیا این مطلب قصد داشتند جوانمردی لرها را به هموطنان نشان دهند
نقل قول کردن
#8 عارف حسنوند 1393-08-20 14:02
باسلام. بنی آدم اعضای یکدیگرند...... بسیار عمل پسندیده وغرور آفرینی هستش، هم برای استان وهم حس نوع دوستی دکتر فکوری عزیز، سبز باشی
نقل قول کردن
#9 مصطفی 1393-08-20 23:53
دکتر با این کارش میخواست نام لر را در این مقطع بلند اوازاه کند،وحس نوعدوستی و دلسوزی لرها را به ایرانی ها نشان دهد ،خود نوعی تبلیغ است برای قشر لر،وگرنه دکتر نیازی به استخدام نداشتند چون قبلا کادر بیمارستانی تکمیل شده دوستان عزیز،من که به این تفکر احترام میزارم
نقل قول کردن
#10 رضا 1393-08-21 14:16
با سلام مجدد به عزیزان یافته
مطالعه کرده بودم عزیز.
برای همین هم گفتم چراغی که به منزل رواست به مسجد حرامه.
جوانمردی لرها یا ساده لوحی؟
همین کارها را کردیم که به ساده لوح بودن شهره شده ایم.
در ضمن از شما جسارت بیشتری در بازتاب عقاید و نظرات دیگران داشتم.
در مورد سهرابی نظرم را با سانسور منعکس کرده بودین که در اخرین روز تکریم و معارفه دوباره ان لبخندهای ملیح و شیرینی گردانی اتفاق افتاد.
همچنین در مورد فداکار معروف....
به ازادی بیان یه کم معتقد باشید.
اتفاقی نمی افته ...
_________________________
يافته: سلام و سپاس
كنار گود نشستن و فرمان لنگش كن صادر كردن راحت است!
خوشحاليم كه وقتي تا اين حد جسارت داريد، مطالب را با نام و نام خانوادگي خويش ارسال كنيد و شماره تلفن تماس را نيز قيد نماييد تا پس از هماهنگي به نام خودتان منعكس شوند.
در مورد پيام دكتر فكوري نيز، اي كاش بيش‌تر درنگ و مي‌كرديد و منظور و هدف ايشان را از اين اظهار نظر مي‌گرفتيد
نقل قول کردن
#11 نفس 1393-08-22 11:03
با سلام
دکتر فکوری وزیر کار نیست که مسئول بیکاری همه اقشار جامعه باشه
پیام استخدام دکتر برای بالا بردن پرچم لرستان در بین مردم کشور است وگرنه نه دکتر نیاز به استخدام داره نه کار واسه اونا کمه
نقل قول کردن
#12 عباس 1393-09-29 03:20
عزیزم من لر نیستم از قومیت گرایی هم خوشم نمیاد اما به این آقای دکتر به عنوان یک انسان شایسته درود می فرستم
نقل قول کردن
#13 جمیله ن 1393-10-26 10:24
خداراشکر
شایداگرهرنفرازمابه اندازه وسعمان گوشه ای ازکار هموطنانمان را می گرفتیم دنیایمان,ایرانم ان,شهرمان و.....گلستان می شد
نقل قول کردن
#14 درسا ثنایی 1393-10-28 18:12
ماهرگزنمی توانیم تمام مشکلات را حل کنیم اما می شود به قول خانم جمیله گوشه ای از کارها راکه در حیطه کاری خودمان است راست وریس کنیم
آن هم باید خدا توفیقش رابدهد که البته به هرکسی هم نمیدهد.......خد اجان...مارا رها مکن....
نقل قول کردن
#15 M.kh 1393-12-20 01:27
درود بر شرفت ، ای فرزند غیور ایران و لرستان ، همیشه زنده باشی ،
نقل قول کردن
#16 sara 1394-03-13 14:50
من واقعا به شما افتخار میکنم ای کاش همه مردم اینجور بودن تا این مشکلات پیش نمیومد ... :-)
نقل قول کردن
#17 بی نام 1396-09-06 04:16
سلام اقای دکتر من از پرسنل ... هستم چند ماه پیش اخراج شدم بقران قسم که بالاتر نیست بدلیل نظر مترون بیمارستان اخراج شدم چند بار حضوری امدم وقت ملاقات گرفتم ولی شما احازه نداید اقای دکتر من یک فرزند دارم الان بیکارم واقعامن الان باید چکارکنم بابیکاری با نداری وضعیت من از این افراداسبد پاشی بهتر نیست توروبقران فکری بحال من بکن
نقل قول کردن
#18 پرستار 1396-09-06 23:42
سلام اقای دکتر من از پرستاران بیمارستان شمابودم که قراردادیک ساله داشتم بعداز شش ماه اخراج شدم بقول مترون بیمارستان عملکرد من ضعیف بوده اقای دکتر ایناکجای دنبا کار کردن اقای دکتر من دوسال سابقه طرح ودوسال سابقه کار در بیمارستان توحید داشتم بنظرخودم انقدر بی تجربه نبودم که لایق اخراج باشم خداروشکر از نظر اخلاقی هیچگونه مشکای نداشتم اقای دکتر چرا در بیمارستان شما امنبت شغلی وجود ندارد من خیلی از کار کردن در بیمارستان شما لذت میبردم من الان بیکارم خداروخوش می اید واقعا وضعبت من از قربانیان اسید پاشی بدتر نیست بخدااقای دکتر ببکارم یه فرزند دارم
نقل قول کردن
#19 آرت 1397-01-12 18:28
متأسفانه سیاه نمایی و درو بازی شده کار همه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا