یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وقتي پشته جزايري خرم‌آباد به صدر خبرها رفت!مدت‌ها بود دردي آزارمان مي داد! درد بي‌توجهي آن هم به مردمي كه همشهري من و شما محسوب مي‌شوند، اما كسي درد آن‌ها را نمي‌بيند.
از سكنه ي منطقه پشته جزايري خرم‌آباد سخن مي‌گوييم. مردمي كه خبرهای منتشر شده در نشريات و سایت‌های خبری استان از اواخر سال 91 تا مهر 93 در خصوص مشکلات محل زندگي آن‌ها، بايد كساني را به سوي آن‌ها مي‌كشاند كه گاه چنين نيز شد.
ضمن تقدیر و تشکر فراوان از همکاری و مساعدت سایت‌های خبری استان لرستان در انعکاس مطالب درج شده‌، لازم می‌دانم از مدیران سایت‌های خبری‌:  میرملاس، یافته، لور، کاسیت، هومیان‌نیوز، سفیر افلاک‌، بیان روز، بویر نیوز، سیمره و خبر افلاک تشکري ویژه داشته باشم که در درج مطالب زیر کمال همکاری و مساعدت را جهت اطلاع‌رسانی مشکلات روستای پشته جزایری داشتند‌. ان‌شاءلله دعای خیر مردم منطقه پشته جزایری بدرقه راهتان باد.
لينك مطالب منتشر شده در مورد وضعيت ناخوشايد اين منطقه در مركز استان: 



دو کودک در باتلاق پشته جزایری فرو رفتند
تصاویر جدید پشته جزایری 1

تصاویر جدید پشته جزایری 2

زباله‌های پشته جزایری مهمان ناخوانده تامین اجتماعی!

تصاویر زیبا و دیدنی از باتلاق‌ها و تالاب‌های شگفت‌انگیز پشته جزایری

آرامش مردم پشته جزایری در گرو وعده‌های مسئولان

ابراز تاسف نماینده خرم‎آباد از وضعیت اهالی روستای «پشته‌جزایری»

بازدید معاون عمرانی استاندار لرستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از پشته جزایری

پشته‌ی جزایری و مردمی که صدای‌شان به هیچ گوشی نمی‌رسد

پشته جزایری؛ جزیره‌ای در همجواری مدنیت / توسعه در این‌جا؛ سرابی بیش نیست

 

ارسال کننده: حامد نصيري / شهروند ساکن پشته جزایری

دیدگاه‌ها  

#1 مصطفی 1393-08-17 18:01
انشاالله سری بعد از مسعولین به خاطر کارهای عمرانی ان منطقه تشکر شود بع جایی اصحاب رسانه
نقل قول کردن
#2 حامد نصیری 1393-08-18 07:49
سلام سپاس از انتشار مطلب فوق . انشالله پیگیری ها و مساعدت دوستان نتیجه بخش باشد ...!!!
نقل قول کردن
#3 بیرانوند 1393-08-21 08:46
سلام آقای جایدری بنده از زمان انتشار مطالب جزایری توسط همکارانتان در فضای مجازی مرتب پیگیر اخبار هستم . ولی تا کنون هیچ مسئولی هیچ پاسخی به این تلاش های شما نداده است . از شما سرو گرامی خواهشمندم محبت فرمایید و مطلبی در خصوص اینکه چرا بعدازگذشت چند سال از پیگیری های شما تاکنون هیچ مسئولی پاسخگوی این مسایل نبود. شما اگر جستوجویی در کوکل داشته باید بیبش از ۳ صفحه اول گوگل در خصوص مشکلات جزایری است ولی هیچ کس تاکنون پاسخی نداده .
خواهشمند است جواب بنده را در همین قسمت وارد کرده.
انشالله با تخصص شما در مهارتی که در انتشار مشکلات دارید بتوان امور این مردم را به گوش مسئولین رسانید
متشکر.بیرانوند
......................
یافته: سلام. جز شرمساری، پاسخی برای شما همشهری گرامی نداریم. بسیاری از آنها که نام سنگین مدیرو معاون و .... را ادارت یدک می کشند و مسوول نام دارند، ای کاش مسوولیت پذیر هم بودند و به صورت جهادی کاری برای مردم این منطقه محروم می کردند. حالا اگر جایی پست و مقام تقسیم کنند عده زیادی از این قبیل افراد برای به دست آوردنش از راه دور شیرجه می زنند اما آنجا که مسوولیت پذیرفته اند و باید مطابق تعهدشان کاری کنند، خود را به ندیدن و نشنیدن می زنند... افسوس برای انسانهای توانمندی که می توانند مشکلات خرم آباد و لرستان را حل کنند اما چون نه چپ هستند و نه راست، باید کنار گود بنشیند و بازی جناح ها و طایفه ها را در این استان نظاره کنند. افسوس...
نقل قول کردن
#4 حامد نصیری 1393-08-21 13:26
آقای بیرانوند به نکته خوبی اشاره کرده اند . به نظرتون چطور این موضوع رو به اطلاع مسئولین برسونیم . الان سه سال که فعالیت میکنیم ولی هیچکس واقعا پاسخی به این پیگیری ها نداده. به نظر شما امکان داره بنیاد مسکن یا مسکن شهرسازی یا شهرداری یا شورای شهر یا استانداری از این پیگیری ها بی اطلاع باشند .
_____________________
يافته: به ملاقات استاندار برويد و اگر به نتيجه نرسيديد از طريق نهاد رياست جمهوري در تهران پي‌گير كوتاهي مسوولان در اين زمينه باشيد
نقل قول کردن
#5 حامد نصیری 1393-08-24 08:01
تمام مشکلاتی پشته جزایری که در هفته نامه سیمره چاپ شده یک نسخه به دست آقای بازوند رسیده و در شماره بعدی سیمره که به مشکلات جزایری اشاره شده و قطعا مجداا به دست استاندار خوام رساند . انشالله که نتیجه بخش باشد .
نقل قول کردن
#6 میر- ماسور 1393-08-24 11:56
کمتر مطلبی در سایت دیده ام که علاوه بر بازدید نظراتی ثبت شده باشد . اگر امکان پدیر است چند روز مطلب را در لوگوی خبری های ویژه صفحه اول قرار دهید تا شاید افراد بیشتری این تلاش شما و همکارانتان را مشاهده کنند و شاید مسئولین بیشتری مطلب را ببینند.
انشالله که بگذارید
نقل قول کردن
#7 معتمدی -سراب یاس 1393-08-24 13:18
سلام.مسیر ورودی به پشته جزایری دقیقا فقط 2 ماشین از ان میتواند در کنار هم بگذرند. و این در حالی است که با توجه به اینکه اطراف جاده خاکی و در زمستان گلی است عابرین جمعیت 2500 نفری پشته جزایری مجبورن در کنار آسفالت حرکت کنند . و همیشه در خطر هستند . همچنین در این مسیر روزانه با جدیدت اعلام میکنم روزی بیش از 2000 وسیله نقلیه در حال رفت و امد هستند و در تقاطع بین خیابان سعدی خیابان مولوی و خیابان امام رضا در بعضی مواقع چندین دقیقه باید صبر کنید تا شاید بتوان به مسیر اصلی وارد شد . مسئولین باید بداند که این جاده دیگر جوابگویی این همه ماشین نیست و حتما حتما باید جاده تعریض گردد . آقای جایدری از شما درخواست دارم که به عنوان سایت خبری و انعکاس دهنده مشکلات مردم. مطلب تخصصی در خصوص جزایری تهیه کنید و در سایت قرار دهید. امیداست با همکاری شما مسئولین به فکر این ناحیه از جنوب شهر بیوفتند.پیگیری کنید تا به نتیجه برسید . پشته جزایری بنده در سال 81 دقیقا به یاد دارم فقط کشاورزی بود و جز چند خانه عشایری خانه ای وجود نداشت ولی اکنون حدود 12 خیابان اصلی و فرعی و بیش از 20 کوچه
نقل قول کردن
#8 علی محمدی 1393-08-25 07:42
پشته جزایری کجاست ؟؟؟ این مواردی که گفته شده اگه وجود داشته باشه واقعا عجیبه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا