یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سعيد مهدوي‌امين مدير كل تبليغات اسلامي لرستانمدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: هیئات مذهبی در طول سال باید برنامه‌های فرهنگی داشته باشند و به دنبال جذب جوانان برای شرکت در مراسم مختلف مذهبي نیز باشند چرا که جوانان سرمایه‌ي ما هستند.
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات، حجت‌الاسلام سعيد مهدوي‌امين با اشاره به این که هدف هیأت‌ها باید كار بر روي جوانان باشد، خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی در طول سال باید برنامه‌های فرهنگی داشته باشند و به دنبال جذب جوانان برای شرکت در مراسمات نیز باشند چراکه جوانان سرمایه ما هستند.
وي افزود: در کل استان لرستان 2 هزار و ۲۹۴ هیأت مذهبی داریم که ۴۳۹ هیأت متعلق به شهرستان خرم‌آباد است که دارای کد ثبتی و مجوز هستند و حدود 2 هزار و ۱۴۰ مداح نیز در استان داریم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بيان اين كه در سطح شهر خرم‌آباد ۶ جایگاه مرکزی داریم، افزود: همانند روال سال‌های گذشته امسال نیز به دنبال این هستیم که یک یا 2 اجتماع بزرگ داشته باشیم.
مهدوي‌امين افزود: یکی برگزاری مراسم صبح تاسوعا در حسینیه ثارالله و دیگر عصر تاسوعا در خیابان انقلاب است و روز عاشورا نیز همانند روال سال‌های قبل برگزار می‌کنیم.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا