یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی احکام جداگانه‌ای از طرف هوشنگ بازوند استاندار لرستان و رییس هیات حل اختلاف دستگاه‌های اجرایی اعضای هیات حل اختلاف دستگاه‌های اجرایی لرستان معرفی شدنداستان اعضای این هیات معرفی و منصوب شدند.
به گزارش خبرنگار یافته، بر اساس احكام صادره، صیدعلی کورانی‌فر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان به عنوان نایب‌رییس و عضو هیات حل اختلاف دستگاه‌های اجرایی استان منصوب شد.
در این حکم امده است: «در اجرای مصوبه  212767/ت 37550ک مورخ 27/12/1386 هیات محترم وزیران و با عنایت به پیشنهاد شماره 29764 مورخ 27/05/93 اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی در راستای تشکیل هیات حل اختلاف دستگاه‌های اجرایی به موجب این حکم به عنوان نایب‌رییس و عضو هیات حل اختلاف دستگاه‌های اجرایی استان منصوب می‌گردید.
مقتضی است با رعایت ماده 20 ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1393 کل کشور و آیین‌نامه چگونگی رفع اختلاف بین دستگاه‌های اجرایی از طریق ساز و کارهای داخلی قوه مجریه با تشکیل به موقع جلسات در جهت حل و فصل و تصمیم‌گیری در خصوص اختلافات احتمالی دستگاه‌های اجرایی استان لرستان اقدام نمایید.»
همچنین در احکامی جداگانه اما با متن‌های مشابه؛ مهران علی‌پناه مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری لرستان به عنوان مشاور رییس و عضو این هیات منصوب شد.
برپایه این گزارش؛ هرمز نصیری مدیرکل امور شهری شورا‌ها، سیدعلی موسوی مدیرکل دفتر فنی و امید امیدی‌شاه‌آبادی مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری لرستان به عنوان دیگر اعضای این هیات معرفي و منصوب شدند.
 
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا