یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حضرت آيت‌الله نوري همداني، گفت: امروز هر قدر اتحاد و انسجام در ميان آحاد مردم بيشتر باشد و هر قدر در باره آثا ر و بركات انقلاب اسلامي براي آنان صحبت شود به همان ميزان براي اسلام اثر گذار است.

به گزارش يافته، حضرت آيت‌الله نوري همداني از مراجع معظم تقليد در جمع مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان لرستان بيان كرد: از اين كه توفيق نصيب من شد تا به دعوت نماينده ولي فقيه در استان و استاندار لرستان آن هم در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) خدمت مردم شريف اين استان رسيدم، خدا را شاكر هستم .

وي افزود: وجود آيت‌الله صادقي در استان لرستان، منشا خير و بركت براي استان است. مردم لرستان سابقه درخشاني در تاريخ انقلاب اسلامي و 8 سال دفاع مقدس از خود به يادگار گذاشته‌اند.

نوري‌همداني ادامه داد: استان لرستان، سرزميني است كه خواستگاه علما و مراجع بزرگي همچون آِيت‌الله بروجردي، آيت‌الله كمالوند بوده و حضور در جمع مردم اين استان يك توفيق الهي براي من مي‌باشد.

اين مرجع معظم تقليد ادامه داد: در اين چند روزي كه در خدمت مردم شريف لرستان هستم، اميدوارم اين سفر داراي آثار و بركات معنوي باشد. امروز هر قدر اتحاد و انسجام در ميان آحاد مردم بيشتر باشد و هر قدر درباره آثار و بركات انقلاب صحبت شود، به همان ميزان براي اسلام اثر گذار است.

وي اضافه كرد: بعد از فتنه 88 لازم دانستم و صحبت‌هايي در قم انجام دادم که بعد از آن بهتر ديدم که با مردم چهره به چهره حرف بزنم، زيرا صحبت رو در رو با مردم تاثير بيشتري دارد.

آيت‌الله نوري‌همداني گفت: خداوند توفيق داده به يازده استان كشور مسافرت كردم و لرستان دوازدهمين استان است كه به آن سفر كرده‌ام و در اين سفر با علما، فضلا، طلاب، دانشگاهيان،‌ فرماندهان نيروهاي مسلح، خانواده هاي معظم شهداو مردم و رؤساي مراكز اداري ديدار خواهم داشت.

اين مرجع معظم تقليد ادامه داد: اسلام به همه ابعاد زندگي انسان توجه دارد و امسال كه از طرف مقام معظم رهبري به نام حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نام‌گذاري شده است با توجه به اين كه انتخابات رياست جمهوري هم نزديك است از خداوند متعال توفيقات شما را مسألت دارم.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا