یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از سوی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان طی احکام جداگانه، سرپرستان "معاونت فنی و  اداره جنگلکاری" و "جنگلداری" منابع طبيعي لرستان معرفی شدند.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، بنال بر حكم بهاروند مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، مهندس زمان ‌بهاروند و مهندس حجت‌الله شکری‌سنجابی به ترتیب به عنوان سرپرستان معاونت فنی و  اداره جنگلکاری و جنگلداری معرفی شدند.

شايان ذكر است پیش از این زماني بهاروند در اداره بهره‌برداری و شکری‌سنجابی به عنوان کارشناس جنگل مشغول به کار بودند.

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 همیار طبیعت 1393-07-19 10:56
روزی روزگاری یادمان می آید از افراد خواهش میکردند که فلانی بیا و بشو مدیر فلان اداره یا فلان دستگاه ورسم بر این بود از پرسنل همان اداره استفاده میشد،و خوب به یاد داریم مدیر ادارات و مدیران کل نوکر نماینده و اطرافیانش نبودند.مدیر با اجازه مدیر کل انجام وظیفه میکردو تمام سعی و تلاش خود را صرف ارضا و تامین نیازهای مادی و معنوی کارکنان میکرد. تنها دلیل مدیریت بایددستیابی به اهداف سازمان متبوع و منافع کارکنان باشد.آلبرت شوایتزر بشردوست جایزه نوبل می گوید:ازبهانه آوردن و دیگران را مقصر دانستن دوری کنید،یک مدیر همیشه باید بگوید:((اگر اشکالی هست ،مسوولیتش بامن است)).مدیران موفق نه موجودات فرا زمینی هستند و نه شعبده باز.آنها افرادی با ویژگیهایی خاص هستندکه مهمترین این ویژگیها روابط عمومی قوی هستند.
نقل قول کردن
#2 یوسف میرزایی 1393-12-24 14:19
انتخاب مهندس سنجابی ،باتوجه به سوابق درخشان و تخصص ایشان بخصوص در زمانی که جنگل های لرستان در حال نابود شدن هستند بسیار خوشحال کننده است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا