یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماينده مردم دورود و ازنا در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به گرانی‌های موجود در بازار کالا‌های اساسی مردم، گفت: مسوولان در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری نباید آرامش بازار را با اقدامات غیر‌کارشناسی برهم بزنند.

به گزارش يافته، عباس قائد‌رحمت با یادآوری سخنان احمدی‌نژاد مبنی بر پرداخت یارانه ۲۵۰ تومانی، افزود: دولت با وعده‌های پوچ مردم را به دولت بی‌اعتماد کرده است؛ سؤالی که در این‌جا مطرح می‌شود این است که دولت از چه منبعی برای پرداخت یارانه ۲۵۰ تومانی استفاده خواهد کرد؟

نماینده مردم دورود‌ و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که قرار دادن مردم در مقابل مجلس از سوی دولت با استفاده از بهانه‌های واهی در خصوص ممانعت مجلس از پرداخت یارانه به افراد جامعه، تصریح کرد: دولت دست از بهانه‌های غیر منطقی و انداختن تقصیر‌ها به گردن دیگران بردارد و آرامش جامعه را حفظ کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به گرانی‌های موجود در بازار کالا‌های اساسی مردم، گفت: مسوولان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نباید آرامش بازار را با اقدامات غیر‌کارشناسی بر هم بزنند.

وی با بیان این که مردم باید بدانند که در صورت دریافت یارانه ۲۵۰ هزار تومانی که منبع آن نامشخص است هزینه‌های پرداختی‌ زندگی چندین برابر خواهد شد افزود: دولت با پرداخت یارانه ۲۵۰ هزار تومانی به مردم هزینه‌ها را به دلار افزایش صعودی خواهد داد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان این مطلب که مجلس اجازه پرداخت یارانه ۲۵۰ هزارتومانی از سوی دولت و چند برابر شدن قیمت‌ها را نخواهد داد، گفت: نباید دریافتی‌های مردم به ریال و هزینه هایشان به دلار محاسبه شود.

نماینده مردم دورود‌ و ازنا در مجلس، با اشاره به این که دولت باید پاسخ‌گوی اعمال خود و وعده‌های بدون عمل خود باشد، تصریح کرد: بهترین کار بیش‌تر کردن نظارت از سوی دستگاه‌های اجرایی برای کنترل تورم در جامعه است که باید از سوی دولت و مسوولان مربوط اعمال شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با ابراز تأسف از گرانی‌های موجود در بازار و سخت شدن شرایط زندگی برای مردم، گفت: مجلس جلوی هر اقدامی که منجر به ایجاد تشویش در جامعه شود خواهد ایستاد.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا