یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بر اساس مصوبه نشست هیات دولت كه هفته قبل هنگام سفر هيأت دولت به اهواز صورت پذيرفت، فوق‌العاده بدی آب و هوا از ابتدای سال 92 به کارکنان دولت در استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهر، هرمزگان و سیستان بلوچستان پرداخت می‌شود.

به گزارش يافته، هيأت دولت این تسهیلات را به لحاظ شرایط سخت اقلیم، گرما و وجود ریزگردها در این استان‌ها و با هدف جلوگیری از مهاجرت نخبگان، کارکنان، کارشناسان تحصیلکرده و کارآفرینان و همچنین افزایش انگیزه خدمت به مردم، ازسوی دولت به تصویب رسانيده است.

پس تصويب اين طرح، معاونت‌های توسعه سرمایه منابع انسانی و معاونت راهبردی ریاست جمهوری ظرف دو هفته، پیش‌نویس لازم را تدوین نمودند.

مشخص نيست چرا استان محرومي مثل لرستان كه بيش‌ترين ميزان مهاجرت نخبگان را دارد و نيز ظرف سال‌هاي اخير ريزگردها خسارت فراواني را به همراه استان ايلام و خوزستان به آن وارد آورده‌اند، صورت نمي‌گيرد؟ در اسفند 1390 اين فوق‌العاده براي كاركنان آموزش و پرورش لرستان منظور شد اما دولت بلافاصله اقدام به حذف آن نمود و براي اين كه صدايش درنيايد، ضريب افزايش حقوق آغاز سال كاركنان را به جاي آن محسوب كرد!

اگر چه ملكشاهي، آقامحمدي و توكلي 3 نماينده لرستان با تقديم طرحي خواستار اختصاص فوق العاده بدي آب و هوا به استان لرستان شده‌اند، ولي بدون پشتوانه ساير نمايندگان لرستان و نيز مسوولان استان، به يقين اين حق مسلم كاركنان و كارمندان لرستاني به آن‌ها داده نخواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 sasan 1392-04-15 12:30
من کارمند شهر ایلام هستم به خدا خبری نیست.اینقدر خودخوری نکنید باعث مریضی میشه.دولت حرفی زد و رفت تا بعد!!!!!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا