یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس هيات مديره و مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي لرستان گفت: ظرف سال 91  جهت احداث واحدهای صنعتی در شهرک‌ها، نواحی صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان 54 قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری منعقد شده است.

به گزارش يافته، فرزاد محمدی اظهار داشت: این قراردادها در زمینه احداث صنایع فلزی، غذایی، شیمیایی، کانی غیرفلزی، سلولزی، برق و الکترونیک است.

وي در ادامه افزود: بالاترین تقاضا در میان قراردادهای منعقد شده مربوط به احداث واحدهای صنعتی با تولید صنایع غذایی و شیمیایی است.

محمدي تصريح كرد: قرارداد این واحدهای صنعتی جهت استقرار در شهرک‌های يك تا 3 خرم‌آباد خرم آباد، بروجرد، سنگ و صنعتی الیگودرز، دورود، منطقه ویژه لرستان، ناحیه صنعتی پل هرو، خوشنام‌وند، مرزیان و علی میرزایی منعقد شده است.

مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي لرستان ادامه اضهار داشت: علاوه بر این قراردادها در سال گذشته 9 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری 256 میلیارد و 949 میلیون ریال نیز به بهره‌برداری رسید که با تکمیل و افتتاح این واحدها 208 نفر صاحب شغل شدند.

وی بیش‌ترین میزان واحدهای به بهره‌برداری رسیده را مربوط به شهرک صنعتی شماره 2 خرم‌آباد اعلام کرد و افزود: در این شهرک 5 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری 182 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا