یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نيمي از افراد پذيرش شده در مركز ماده 16 لرستان، پاك شده‌انددبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: از ابتداي فعاليت مركز ماده 16 تا به حال نيمي از افرادي كه در آن مركز پذيرش شده و به بهبودي رسيده‌اند ترخيص شدند و در حال حاضر پاك هستند.

به گزارش يافته، رييس دانشگاه علوم پزشكي به همراه دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان از اقامتگاه فرهنگي تربيتي نور شهرستان خرم‌آباد بازديد كردند.

حجت‌الله فراشي دبير شورا در اين بازديد گفت: 1300 نفر معتاد در 4 ماهه اول سال به مركز ماده 16 مراجعه كرده اند كه تنها 387 نفر آن مشمول ماده 16 بودند كه در آن مركز پذيرش شدند.

وي افزود: از ابتداي فعاليت مركز ماده 16 تا به حال نيمي از افرادي كه در آن مركز پذيرش شده و به بهبودي رسيده‌اند ترخيص شدند و در حال حاضر پاك هستند و مابقي متاسفانه لغزش پيدا كرده‌اند.

دبير شوراي هماهنگي استان بيان داشت: مابقي ترخيص‌شدگان به دلايل مختلفي از جمله مشكلات مالي و بي‌كاري به سمت مصرف مواد مخدر رفته و دوباره لغزش كرده‌اند كه بايد مسوولين در امر مراقبت‌هاي پس از خروج هم پاي كار بيايند و احساس مسووليت كنند.

فراشي ادامه داد: تكميل و بهره‌برداري سالن ورزشي و احداث گلخانه به منظور پرورش قارچ از اهداف غني سازي اوقات فراغت اين افراد در دستور كار قرار دارد.

وي تصريح كرد: خانواده‌ها بايد پذيراي جوانان رها يافته خود از دام اعتياد باشند و زمينه حضور فعال آنان را در جامعه فراهم كنند.

 

 

منبع: روابط عمومي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان لرستان

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا