یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز لرستان تجليل به عمل آمد + عكس هم‌زمان با فرا رسیدن 17 مردادماه و سالروز شهادت شهید محمد صارمی آئین تجلیل از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي صدا و سيماي مركز لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سيداحمد میرعمادی در این آیین با اشاره به تحولات منطقه‌، فصل‌الخطاب بودن سخنان رهبری را مهم‌ترین نقطه قوت دانست و بر محوریت دیدگاه‌های رهبری در سیاست‌گذاری‌های رسانه ملی تاکید کرد‌.

امام جمعه خرم‌آباد توجه به مصالح ملی و استانی‌، تقویت وحدت اجتماعی‌، حفظ ارزش‌های دینی و نقد سازنده را از الزامات رسانه ملی در عرصه جنگ نرم برشمرد و گفت‌: باید نقاط ضعف و قوت را در کنار هم ببینیم و از سیاه‌نمایی و خوش‌نمایی پرهیز کنیم.

نماینده ولی فقیه افزود‌: اخبار شبکه افلاک مخاطبان فراوانی دارد که این توفیق را مدیون تلاش خبرنگاران این مرکز هستیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان هم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صارمی معاونت اطلاعات و اخبار مرکز لرستان را از 5 مرکز برتر رسانه ملی برشمرد و گفت‌: با تلاش کارکنان این معاونت طي یک سال گذشته 400 گزارش فاخر تولید و در شبکه‌‌های سراسری و استانی پخش شده است.

محمد بازوند دین‌، اخلاق‌، امید و آگاهی را 4 محور برنامه‌سازی در صدا و سیما اعلام کرد و گفت‌: با کم‌ترین اعتبارات در تلاش هستیم که اطلاعات با کیفیت را منتشر کنیم و نقد سازنده و انعکاس توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان را در برنامه داریم.

در پایان این مراسم با اهداء هدایایی از کارکنان معاونت اطلاعات و اخبار مرکز لرستان و خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها و باشگاه خبرنگاران جوان تجلیل شد.

از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز لرستان تجليل به عمل آمد + عكس

از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز لرستان تجليل به عمل آمد + عكس

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا