یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

كرامت نرگس‌نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری معین‌کوثرمدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری معین‌کوثر گفت: پروژه بزرگ مجتمع مسکونی تجاری کیو متوقف نیست و روال طبیعی خود را طی می‌کند.

به گزارش روابط عمومي شهرداري خرم‌آباد، کرامت نرگس‌نژاد افزود: کار احداث مجتمع بزرگ کیو در مرحله تکمیل مطالعات و طراحی سازه می‌باشد و به زودی عملیات پی‌سازی آن آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مطالعات مکانیک خاک که بسیار مهم و ضروری بود تمام شده و در مرحله ارائه به طراح سازه است.

نرگس‌نژاد افزود: تا هفته آينده تجهیز کارگاه شروع می شود و به دنبال آن پس از تکمیل مطالعات سازه‌، پی‌سازی و مراحل بعدی آغاز خواهد شد.

مجری پروژه کیو تاکید نمود‌: مشکل باشگاه 22 بهمن مرتفع شده و با حمایت و پی‌گیری استاندار این پروژه با قدرت پیش خواهد رفت.

روکش آسفالت بلوار 60 متری آغاز شد

فرشاد يوسفوند معاون فنی و عمرانی شهرداری خرم‌آبادمعاون فنی و عمرانی شهرداری خرم‌آباد از آغاز پروژه ترمیم و روکش آسفالت بلوار 60 متری مرکز استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري خرم‌آباد، فرشاد یوسفوند گفت‌: شهرداری خرم‌آباد طی یک پروژه روکش آسفالت بلوار 60 متری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود‌: ظرف روزهای اخیر اکیپ‌های بخش آسفالت با تمام توان مشغول ترمیم و روکش آسفالت این محدوده از شهر خرم‌آباد هستند.

یوسفوند با تاکید بر این که بلوار 60 متری یکی از شریان‌های اصلی شهر خرم‌آباد است‌، تصریح کرد: تا حد امکان قصد داریم تمامی این مسیر را با یک روکش کامل آسفالت نماییم و در غیر این صورت، ضمن لکه‌گیری قسمت‌های مختلف، بخش‌های حساس  آن را به طور کامل روکش مي‌كنيم.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا