یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کاهش 40 در‌صدي سرقت در لرستان‌/ اجراي طرح‌هاي پيش‌گيرانه خلاء‌هاي انتظامي را پوشش مي‌دهدفرمانده انتظامي لرستان از کاهش 40 درصدي انواع سرقت در تير‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سطح استان خبر داد و گفت‌: اجراي طرح‌هاي پيش‌گيرانه بخشي از خلاء‌هاي انتظامي را پوشش مي‌دهد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار "محمد قنبري" با اشاره به عملکرد مطلوب قرارگاه مبارزه با سرقت در انهدام باندهاي سارقان حرفه‌اي در استان‌، گفت‌: چنان‌چه در سازمان پليس نظم و انضباط رعايت نشود‌، در دست‌يابي و رسيدن به اهداف حود دچار خلل و مشكل خواهد شد.

وي از فرماندهان‌، رؤسا و مديران نيروي انتظامي لرستان خواست با توجه به مقررات و آيين‌نامه‌ها‌، وضعيت يگان و قسمت مربوطه خط مشي‌هاي خود را به صورت صريح و روشن و با صدور دستورالعمل‌هاي تكميلي و روش‌هاي جاري تعيين كنند و در جهت ارتقاء دانش كاركنان جمعي اهتمام بيش‌تري داشته باشند.

قنبري ضمن تأكيد بر حفظ آراستگي ظاهري‌، رعايت انضباط معنوي و نحوه برخورد صحيح با مردم خاطرنشان كرد‌: همواره بايد به دنبال تحرك‌، پويايي و توسعه كيفي ماموريت‌ها باشيم تا بتوانيم امنيتي را كه براي مردم فراهم شده است را حفظ كنيم.

اين مقام مسوول ضمن دعوت از همه شهروندان به مشارکت در مبارزه با سرقت از آنان خواست‌: در حفظ و نگه‌داري اموال خود کوشا بوده و با پليس نهايت همکاري را داشته باشند‌.

سروان آذين فرمانده کلانتري 12 شهرستان خرم‌آباد به دليل انجام صحيح ماموريت‌هاي محوله، مورد تقدير قرار گرفت.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا