یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اسفنديار كياني- مدير فرودگاه خرم‌آباد - يافته

مدير فرودگاه خرم‌آباد گفت: اگر استان لرستان به دنبال رونق و استمرار پروازها است، مي‌بايست توسعه دفاتر گردشگري و مسافرتي و آموزش كاركنان و مجموعه‌هاي مرتبط با مباحث گردشگري را مد نظر قرار دهد.

به‌گزارش  روابط‌عمومي فرودگاه خرم‌آباد، اسفنديار كياني در نخستين جلسه كارگروه ستاد خدمات سفر استان لرستان با محوريت تابستان 93 كه با حضور استاندار لرستان در سالن جلسات استانداري تشكيل شد، توسعه و به‌سازي فرودگاه خرم‌آباد را مورد توجه قرار داد و گفت: توسعه و رونق فرودگاه با برنامه‌ريزي و توسعه گردشگري معني پيدا مي‌كند.

كياني افزود: تطويل باند و توسعه ترمينال به خودي خود تغييري شگرف ايجاد نمي‌كند بلكه اين كارها زيرساخت‌هاي اوليه‌يي هستند كه در كنار ساير شاخص‌هاي توسعه بايد در نظر گرفته شوند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: اگر استان به دنبال رونق و استمرار پروازها است بايد هم‌اكنون توسعه دفاتر گردشگري و مسافرتي و آموزش كاركنان و مجموعه هاي مرتبط با مباحث گردشگري را مد نظر قرار دهد.

كياني با اشاره به اين نكته كه اكثر مسافران مسيرهاي تهران و مشهد را مردم اين استان تشكيل مي‌دهند، سهم گردشگران از اين پروازها را بسيار اندك دانست و گفت: بايد براي جذب گردشگر برنامه‌ريزي و هدف‌گذاري كرد، ضمن اينكه از تجربيات استان‌هاي برخودار در اين زمينه بهره‌ برد.

وي در ادامه به جمعيت و موقعيت شهرهاي بروجرد، اليگودرز و كوهدشت اشاره كرد و گفت: اين شهرها قابليت و پتانسيل ايجاد دفاتر مسافرتي و گردشگري را دارند و مسوولان امر بايد به متقاضيان اشتغال و سرمايه‌گذاران بخش‌هاي كوچك و زود بازده اين فرصت‌ها را معرفي كنند.

در اين نشست، هوشنگ بازوند استاندار لرستان نيز خواهان ايجاد مراكز علمي در رشته‌‌هاي مختلف در راستاي زمينه‌سازي براي جذب گردشگر شد.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا