یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آزاد‌راه اراك- خرم‌آباد مسير را 45 كيلومتر كاهش مي‌دهد/ بهره‌برداري از راه‌آهن خرم‌آباد در سال 96مدیر پروژه آزادراه خرم‌آباد‌– بروجرد گفت: اين پروژه در ۲ قطعه که در شهرستان بروجرد واقع شده تنها ۹ درصد رشد فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنيم، ایرج حیدری اظهار کرد: در آزاد‌راه خرم‌آباد- بروجرد مشکلات زیادی وجود دارد که از جمله‌ي اين مشکلات، بحث سنگ‌شکن است که برای تامین آب سنگ‌شکن مدت‌هاست درخواست داده‌ایم ولی جوابی دریافت نکردیم و روند آن خیلی طولانی شده است.

وی افزود: مشکل دیگر سوخت ماشین‌های سنگین این پروژه است که سوخت موجود جوابگو نیست و باید از سوخت آزاد استفاده شود، زیرا سهمیه‌ای که به ما اختصاص داده شده 500 هزار لیتر است که کافی نیست و نیازمند مقدار بیش‌تری هستیم و امیدواریم با پی‌گری‌های استاندار و فرماندار این مشکل نیز رفع شود.

حيدري پیش‌رفت این پروژه ملی را کند دانست و عنوان کرد:  آزاد‌راه خرم‌آباد- بروجرد در 2 قطعه که در شهرستان بروجرد واقع شده تنها 9 درصد رشد فیزیکی داشته است.

مدیر پروژه آزاد‌راه اراک- خرم‌آباد- بروجرد با اشاره به این که از نیروهای بومی برای این پروژه استفاده شده است، بیان کرد: موضوع جدی در این پروژه استفاده از نیروی کار تحصیل‌کرده بوده است و جذب نیروهای بومی متخصص در راه‌سازی و ماشین‌آلات راه‌سازی در دستور کار قرار گرفته است.

حیدری تصریح کرد: این پروژه 250 نفر نیرو دارد که از این تعداد 85 درصد افراد بومی هستند که برای حمل و نقل آن‌ها 4 سرویس ایاب و ذهاب در اختیار این نیروهای قرارگاه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه ملی نقش مهمی در توسعه استان لرستان دارد که امیدواریم با حمایت و همکاری تمام قسمت‌های استان لرستان، سرعت و روند اجرای این پروژه افزایش پیدا کرده و اجرا شود.

همچنين روز جمعه نيز بهرام بيرانوند نماينده مردم بروجرد در مجلس شوراي اسلامي در ديدار با هوشنگ بازوند استاندار لرستان، در خصوص حساسيت و دغدغه‌هاي مردم بروجرد نسبت به اين آزادراه توضيحاتي ارائه داد.

تصويري از احداث يك قطعه آزادراه خرم آباد به اراك در بخش چغلوندي (بيران شهر) لرستان 12 كيلومتري خرم‌آباد

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 آرمان 1393-04-14 10:59
کارشکني مسئولان بروجردی واقعا مردم رو کلافه کرده؛ واقعا کوته فکری و تنگ نظری تا این اندازه مایه تاسفه...
نقل قول کردن
#2 amir hossein 1393-04-14 12:34
آزاد راه خرم آباد - اراک عزیزم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا