یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نمایندگان وزارت بهداشت از طرح دانشکده داروسازی لرستان ديدن كردندنمایندگان وزارت بهداشت از روند آماده‌سازی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومي علوم پزشكي لرستان، در این بازدید معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با مثبت خواندن روند اجرا و نظارت شورای آموزش داروسازی و تخصصی وزارت بهداشت در آماده سازی و مهیا کردن فضای فیزیکی دانشکده داروسازی بیان داشت: تمام ایرادات شورا لحاظ و رعایت شده و این موضوع نقطه مثبت دانشگاه است.

ابوالفضل عباس‌زاده بر ضرورت تسریع در روند راه‌اندازی دانشکده داروسازی تاکیدکرد و افزود: در این راستا اعضای هیات علمی جذب و دانشکده آماده پذیرش دانشجو است.

وي با بیان این که در راستای رفع مشکلات و تجهیز دانشکده داروسازی لرستان تلاش خواهیم کرد، گفت: در راستای فراهم شدن شرایط برای شروع فعالیت دانشکده توان خود را برای جذب بیش‌تر هیات علمی و تکمیل کادر آموزشی به کار گرفته‌ایم.

در این جلسه که با حضور حمید اکبری دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی وزارت بهداشت برگزار شد، بر ضرورت جذب بیش‌تر هیات علمی، تجهیز کلاس‌ها، تامین فضای آموزشی، آزمایشگاه‌ها، کتابخانه و مرکز رایانه با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در سال 93 و اختصاص سالانه مبلغ 30 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز آزمایشگاه‌های تخصصی این دانشکده تاکید شد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 نصراللهی 1393-04-14 07:00
احداث دانشکده دارو سازی در بروجرد، مصوبه سفر دوم دولت احمدی نژاد به لرستان بود که در روز روشن مرکز لرستان احداث شد. همه پروژه های این استان فلک زده به نام لرستان و به کام خرم آباد احداث می شود!!
_______________________________
يافته: با سلام. همه معتقدند كه آمار صنايع استان چيز ديگري مي‌گويد و در مقابل ظلم آشكار به 9 شهرستان ديگر لرستان، بيش از 70 درصد صنايع در يك شهر خاص هستند!
زماني اين موضوع به آن‌ها يادآوري مي‌شود، عزيزان اين شهر پاسخ مي‌دهند كه نشان از توانايي ماست!
حال نمي‌دانيم قسم‌شان را باور كنيم يا دم خروس را!
خوب با اين حساب بايد گفت: بردن صنايع از شهرهاي برخوردار و ايجاد توازن در سطح استان، نشان از توانايي مسوولان استان دارد.
نقل قول کردن
#2 نصراللهی 1393-04-14 10:58
1. 70درصد صنعت لرستان در بروجرد نیست، این آمار واقعیت ندارد.
2. وضعیت فاجعه بار اشتغال در لرستان و پیرو آن در بروجرد محرومیت این استان از صنایع بزرگ را کاملا نشان می دهد و بخش اعظم صنعت ناچیز بروجرد متعلق به بخش خصوصی است.
3. طبق آمار اخیر خانه کارگر در بروجرد، بیش از یکصد هزار جوان بیکار در این شهر وجود دارد، پس این اشتغال برای چه کسانی ایجاد شده است؟
4.بحث درمان و ناکارآمدی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در توزیع عادلانه امکانات و بودجه درمانی ارتباطی با صنعت ندارد، چون یک شهر کارخانه دارد، نباید بیمارستان داشته باشد؟ واقعا بروجرد در مسائل درمانی در یک وضعیت وحشتناک قرار دارد، می توانید خودتان بازدید و بعد هم قضاوت کنید.
5. و نکته آخر، مصوبه هیات دولت کارشناسی است یا غیر کارشناسی؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا