یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آيين تجليل از روابط عمومي شهرداري‌هاي خرم‌آباد و سازمان‌هاي تابعه برگزار شدبا حضور محسن اقبالي رييس شوراي شهر خرم‌آباد، رستم كوشكي نايب رييس، سيف‌الدين آشتياني و علي جهان‌آرا از منتخبان شوراي اسلامي شهر‌، محمد مهرابي شهردار خرم‌آباد‌، مسعود مختاري، علي محمدخاني و محمد فتحي‌بيرانوند معاونان شهردار در هتل شهرداري خرم‌آباد از زحمات مسوولان روابط عمومي شهرداري‌هاي مناطق‌ و سازمان‌هاي تابعه و شوراي اسلامي شهر تجليل به عمل آمد.

به گزارش يافته، اين آيين كه به پاس قدرداني از زحمات كارگزاران روابط عمومي به شكل با كيفيتي برگزار شد، نشان‌دهنده‌ي توجه وي‍ژه  مديران شهردار و شوراي اسلامي شهر  نسبت به جايگاه روابط عمومي به شمار مي‌رود كه اين امر جاي بسي اميدواري است.

در اين مراسم هر كدام از مسوولان ضمن تبريك روز روابط عمومي به تببين و جايگاه روابط عمومي در سيستم اداري، توضيحات مبسوطي ارائه نمودند‌.

رييس شوراي شهر نقش روابط عمومي را كليدي و مهم خواند و افزود‌: اگر در يك موسسه، نهاد يا اداره‌اي يك روابط عمومي قوي وجود داشته باشد، آن مجموعه مي‌تواند به رشد و بالندگي خود را نزديك نمايد‌.

"‌محسن اقبالي" خاطرنشان ساخت‌: روابط عمومي چشم و گوش و زبان يك مجموعه مي‌باشد كه مي‌بايست به دور از غلو‌، واقعيت‌ها را به جامعه و شهروندان منعكس نمايد.

يكي ديگر از اعضاي شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد كه خود از كارشناسان مجرب روابط عمومي مي‌باشد نيز روابط عمومي‌ها را به سنگرسازان بي سنگر تشبيه كرد و گفت‌: يك روابط عمومي خوب مي‌بايست بدون ترس و دلهره نقطه نظرات خود را به مدير دستگاه خود منتقل كند و بعضاً در مواقعي كه صلاح نمي‌بيند مدير كاري يا سخني بر زبان بياورد‌، جسورانه ممانعت نمايد.

"علي جهان‌آرا" افزود: يك روابط عمومي قوي بايد يك روان‌شناس خوب باشد و علاوه بر ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه و توليد خبر‌، قدرت برنامه‌ريزي مدون داشته باشد‌.

در ادامه ي مراسم شهردار خرم‌آباد نيز ضمن تبريك روز روابط عمومي‌، كارگزاران اين واحد را پل ارتباطي موثر بين مردم و مسوولين خواند و بيان كرد‌: نوع ارتباط شما با شهروندان و اطلاع‌رساني در جامعه مي‌تواند اعتماد قابل توجهي از شهروندان را با شهرداري همراه نمايد‌.

"محمد مهرابي" افزود: انعكاس كارهاي انجام شده در بين جامعه باعث دلگرمي مردم شده و آن‌ها تمايل بيشتري به مشاركت در امور شهر مي‌گيرند‌.

قائم مقام شهردار نيز در اين خصوص گفت: بعضا برخي اوقات تبليغات با وظايف روابط عمومي در تعارض قرار مي‌گيرد‌، تبليغات كوتاه مدت است و موقتي در حالي كه روابط عمومي بلندمدت است و يك اثر توليدي است كه ثبت مي‌شود‌.

"مسعود مختاري" با بيان اين كه برنامه‌ريزي يكي از مهم‌ترين شاخصه‌هاي روابط عمومي قوي قلمداد مي‌شود‌، اظهار داشت: انتظار نداريم تماماً از مجموعه‌ي محل كارتان چشم‌بسته تعريف و تمجيد كنيد، ولي اگر كاري صورت مي‌گيرد آن را منعكس كنيد تا مردم مطلع شوند‌.

در پايان مراسم اعضاي شوراي اسلامي شهر به همراه شهردار با لوح تقدير و جوايز نقدي از تلاش‌هاي روابط عمومي‌ها تجليل به عمل آوردند.

آيين تجليل از روابط عمومي شهرداري‌هاي خرم‌آباد و سازمان‌هاي تابعه برگزار شد

آيين تجليل از روابط عمومي شهرداري‌هاي خرم‌آباد و سازمان‌هاي تابعه برگزار شد

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا