یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

گزارش تصويري طبيعت زيباي هشتاد‌پهلو در لرستان

مدیرکل محیط زیست لرستان گفت: تفاهم نامه‎ی همکاری بین دانشگاه محیط زیست کشور و اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان برای "منطقه هشتاد پهلو" و "حفاظت از سمندر لرستانی" منعقد گردید.

به گزارش یافته به نقل از روابط عمومی محیط زیست لرستان‌، "محمد‌حسین بازگیر" با اشاره به سفر دکتر فاضل رییس دانشگاه محیط زیست کشور به لرستان، بیان داشت: بنا داریم با انجام طرح‎های علمی و مطالعاتی، منطقه هشتاد پهلو را به منطقه حفاظت شده ارتقاء دهیم.

بازگیر اضافه کرد: در این دیدار دو تفاهم نامه  شامل "‌قرارداد طرح مطا‎لعاتی منطقه شکار و صید ممنوع هشتاد پهلو" و "طرح مطالعاتی گونه آندمیک لرستان یعنی سمندر لرستانی" به امضا رسید.

وی بیان داشت: با انجام طرح‎ علمی و مطالعاتی منطقه هشتاد پهلو به منطقه حفاظت شده عملا" به خواسته‎ی مردم خوب خرم آباد عمل خواهیم کرد.

مدیرکل محیط زیست لرستان اضافه کرد: تفاهم نامه‎ی دیگری که به امضاء طرفین رسید مربوط به طرح‎های مطا‎لعاتی گونه آندمیک لرستان یعنی سمندر لرستانی است که با امضاء آن، زیستگاه این گونه نادر را جزو مناطق شکار و صید ممنوع قرار داده‎ایم و با همکاری دانشگاه محیط زیست کشور این مهم در دستور کار قرار گرفته و طرح‎ها به مرحله اجرایی خواهد رسید.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا