یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار بروجرد خبر بركناري‌اش را تكذيب كرد - يافتهمعاون استاندار و  فرماندار ویژه بروجرد خبر عزل وي را كه در یكی از پايگاه‌هاي خبري در رابطه با بركناری‌اش منتشر شد را تكذيب كرد.

به گزارش يافته،"منوچهر فراقي" در اين خصوص اظهار داشت: این انصاف و جوانمردی نیست در حالی كه به عنوان فرماندار بروجرد در حال پی‌گیری مسائل اجرایی و جذب سرمایه‌گذار برای شهرم هستم، عده‌ای با اين روش قصد دلسرد كردن من و مسوولان را داشته باشند.

وي در ادامه افزود: شایعه‌پراكنان، قصد دلسرد كردن مرا دارند تا نگذارند به عنوان یك بروجردی قدم‌های موثری برای رفع مشكلات شهرم كه هم‌اكنون به دریایی از مشكلات تبدیل شده است، بردارم.

فرماندار بروجرد بيان داشت: بی‌تفاوتی در مدیریت شهری بروجرد، خواسته‌ي كسانی است كه سال‌هاست باعث عقب ماندن بروجرد بوده‌اند؛ این‌گونه افراد با تمسك به خبر لغو سخن‌رانی سید‌حسن خمینی نوه‌ي حضرت امام(ره) در بروجرد، موقعیت را برای خود مناسب دیده‌اند و قصد ضربه زدن به فعالیت‌های مدیریت شهری در فرمانداری را داشته و دارند.

فراقی تصريح كرد: برای خدمت به بروجرد آمده‌ام و با عشق قلبی كه به دكتر روحانی رئیس‌جمهور محبوب و همچنین سید‌حسن خمینی داشته و دارم، مصمم‌تر از قبل برای رفع مشكلات شهرم قدم بر خواهم داشت.

وي خطاب به شایعه‌پراكنان گفت: این‌گونه شایعه‌پراكنی‌ها نه شرعی است و نه قانونی و به خاطر این‌كه در این‌گونه شایعه‌‌سازی‌ها با آبروی اشخاص بازی می‌شود، قطعاً پی‌گیری‌های قانونی لازم را به عمل خواهیم آورد.

فراقي خاطرنشان ساخت: این قبيل افراد آب در هاون نكوبند چرا كه محكم‌تر از قبل برای رفع مشكلات شهرم، به صورت تمام‌وقت گام برخواهم داشت.

 

 فرهاد  داودوندي

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 رحیمی 1393-02-29 00:04
ما پرسنل آموزش و پرورش شهرستان بروجرد هیچگاه نمی توانیم كوتاهي در اين زمينه را تحمل کنیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا