یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: با توجه به سفر یک روزه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به لرستان و مذاکرات انجام شده، مشکلات استان به صورت ویژه و با حضور مدیریت ارشد استان در این کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "هوشنگ بازوند" در حاشیه شورای اداری استان در جمع خبرنگاران افزود: در این جلسه مسایل و مشکلات استان در دو بخش مشکلات سال جاری و بودجه سال 93 بررسی و در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با اشاره به آمار بالای بیکاری استان، اظهار کرد: بدون شک تصمیم‌گیری و خروجی این جلسه و اجرای مصوبات آن، عامل مهمی در راستای برون‌رفت استان از مشکلات کنونی و ایجاد روحیه نشاط و امید در میان مردم خواهد شد.

بازوند ادامه داد: در این جلسه، مباحث استان لرستان در خصوص اشتغال، موضوعات اجتماعی، بیمه‌های بیکاری و طرح‌هایی که منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی شود، نیز به صورت کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.

استاندار لرستان، بدون اشاره به زمان دقیق برگزاری این جلسه، گفت: مباحث مربوط به بودجه سال 94 و راه‌های تخصیص اعتبار در برخی بخش‌ها از جمله بهزیستی و کمیته امداد از دیگر اهداف برگزاری جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با مدیریت ارشد اجرایی استان لرستان است.

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با سفر به استان لرستان علاوه بر حضور در شورای اداری و بررسی وضعیت اقتصادی و اجتماعی استان، از روند اجرای برخی طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان نیز بازدید کردند.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا