یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مهدي اكبريان مديرعامل شركت آب و فضلاب لرستان - يافته

مدیر عامل شركت آب و فاضلاب استان لرستان در خصوص مصرف آب روزانه هر نفر در استان گفت: متوسط مصارف خانگی آب روزانه هر نفردر استان 200 لیتر است در حالی که میانگین کشوری در حدود کم‌تر از 180 لیتر می‌باشد.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومی اين شركت، "مهدي اکبریان" افزود: منابع آبی استان از 156حلقه چاه آب و 9 چشمه تامین می‌گردند که سالانه حدود 74 میلیون مترمکعب نیاز آبی استان می‌باشد.

 

وي تصريح كرد: با توجه به این که متوسط بارندگی امسال در استان نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است و سال جاری از جهت بارندگی سال نسبتاً خوبی بوده است، لازم است صرفه‌جویی در مصرف بهینه آب، سرلوحه كار خانواده‌های لرستانی قرار بگیرد تا در گرمای تابستان امسال با افت منابع تامین آب مواجه نشویم و مشکلی برای مشترکان ایجاد نگردد.

اکبریان در خصوص میزان هدررفت آب در استان گفت: با وجود کنترل و نظارت موثر بر شبکه توزیع، متاسفانه به دلیل وجود انشعابات غیر‌مجاز، بخشی از آب تولید شده بدون دریافت هزینه از مدار شبکه اصلی خارج می‌گردد و عایداتی برای شرکت ندارد.

وي بيان داشت: در سال گذشته پرت شبکه آب حدود 26 درصد بوده كه خوشبختانه امسال توانستیم پرت شبکه آب را تا 25 درصدکاهش دهیم.

اكبريان افزود: هم‌استاني‌هاي گرامي می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه شکستگی لوله آب و یا اطلاع از انشعابات غیر‌مجاز با حوادث آب سامانه (122 شرکت آبفا) تماس گرفته و این شرکت را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایند.

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1393-02-25 15:01
جناب مدیر عامل محترم حتما از چشمه ای که در خیابان علوی قسمت شرقی میدان امام که بعد از حفر زمین برای ساخت و ساز فوران کرد و چند ماه است میلیون ها لیتر آب زلال آن هدر می رود بی اطلاع هستند.
نقل قول کردن
#2 احسان 1393-02-27 00:58
مردم چشم دارن میبینن که همه این چشمه ها ی داخل شهر آبشون کجا میره مقصر مردمن یا شاید....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا