یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دوربرگردان غيرمجاز جاده - يافتهمعاون عمرانی استانداری لرستان با بیان این که هدفگذاری ما برای سال 93 از نظر میزان تصادفات، کاهش 10 درصدی بوده، گفت: باید با برنامه‎ریزی‎های لازم تلفات رانندگی در سطح جاده‎های استان را کاهش دهیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "مجید کیان‎پور" در کارگروه کاهش تلفات و سوانح جاده‎ای لرستان اظهار کرد: در نوروز 93 پلیس راه، راه‌داری، هلال احمر و اورژانس حضور فعال و ویژه‎ای در جاده‎ها داشتند.

وی با بیان این که تلفات درون و برون‌شهری در نوروز 93 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13.7 درصد کاهش داشته، اضافه کرد: پلیس راه استان با تخلفات حادثه‎ساز در محورهای "خرم‎آباد‌- بروجرد"، "چالان‌چولان – دورود" و آزادراه "خرم‎آباد‌- پل زال" برخورد جدی داشته باشد.

معاون عمرانی استانداری اضافه کرد: پلیس راه استان در هر 20 کیلومتر از محورهای فوق یک گشت در نظر بگیرند و تخلفات انجام شده در مسیر بالای 10 کیلومتر را بدون اغماض برخورد و متوقف کنند.

مجيد كيان‌پور معاون عمراني استاندار لرستان - يافتهوی بر ضرورت برخورد پلیس راه با نبستن کمربند ایمنی در صندلی عقب وسایل نقلیه تاکید کرد و یادآور شد: پلیس در این باره باید با متخلفین برخورد کند.

کیان‎پور با بیان این که دور برگردان‎های غیرمجاز در راه‎های لرستان حذف شود، ادامه داد: همچنین باید یک پارک راهنمایی و رانندگی در شهر خرم‎آباد برای آموزش دانش‎آموزان از سوی شهرداری مرکز استان و اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان راه‎اندازی شود؛ 50 درصد اعتبارات مورد نیاز برای احداث این پارک از محل اعتبارات استانی به شهرداری پرداخت خواهد شد و مابقی آن را اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان تقبل خواهد کرد.

معاون عمرانی استانداری لرستان با انتقاد از وضعیت روکش آسفالت در جاده‎های استان، اظهار کرد: راه و شهرسازی استان نباید با پیمان‌کاری که عمر آسفالت را سه سال تضمین نکند هیچ قراردادی ببندد.

کیان‎پور با بیان این که باید نقاط کور تلفن همراه در برخی از راه‎های لرستان رفع شود چراکه این مطالبه اصلی مردم استان است، اظهار کرد: باید این مهم از سوی مخابرات درسال 93 مرتفع شود.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا