یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جلسه همايش روابط عمومي‌هاي لرستان - يافتهمدير كل صدا و سيماي مركز لرستان بر نقش مؤثر و كارآمد انتقال فرهنگ و مديريت جهادي توسط روابط‌عمومي‌ها تأكيد كرد.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي صدا و سيماي مركز لرستان، "محمد بازوند" در ديدار با مدير كل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري لرستان و اعضاي دبيرخانه همايش روابط عمومي‌هاي استان گفت: روابط عمومی‌های فعال به دنبال کشف سرمایه‌های اجتماعی پویا هستند و ابزارهای لازم برای حفظ توسعه فکری‌، معنوی، عاطفی و هیجانی را به کار می‌گیرند.

وي افزود: امروزه اهمیت سرمایه‌های اجتماعی و آثار آن در روابط عمومی بر کسی پوشیده نیست و بدون شناسایی پتانسیل‌های ارتباطی و تقویت سرمایه‌های درون فردی نمی‌توان به کشف سرمایه‌های اجتماعی نایل آمد.

مدير كل صدا و سيماي مركز لرستان ضمن اشاره به شعار سال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و نقش مؤثر روابط عمومي در انتقال فرهنگ جوامع و به خصوص فرهنگ ومديريت جهادي بر پویایی و تحرک روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها تاکید کرد.

بازوند از روابط عمومی به عنوان یک واحد پویا در هر ارگان نام برد و بیان داشت: حیات سازمان‌ها مستلزم فعالیت مستمر و مداوم روابط عمومی‌ها است.

وي اظهار داشت: روابط عمومی کارآمد با نگاهی هوشمندانه و خلاقانه‌، نقاط قوت زیر دستگاه‌های اجرایی را شناسایی و با اطلاع‌رسانی به موقع در کم‌رنگ کردن سیاه‌نمایی‌ها‌، به کار بگیرد.

مدير كل صدا و سيماي مركز لرستان با اشاره به اين كه همه نهادها، ارگان‌ها، احزاب، گروه‌هاي دولتي و غير‌دولتي همواره يك هدف دارند و آن ارائه تصويري روشن و شفاف از عملكرد آن نهاد مي‌باشد كه اين مهم توسط روابط عمومي‌ها به منصه ظهور مي‌رسد.

وي همچنين خاطر‌نشان كرد: روابط عمومی‌ها باید اصول رقابت سالم را در سازمان خود و در حین رقابت با سایر نهادها و سازمان‌ها پیاده کنند.

بازوند از روابط عمومي به عنوان يك رسانه قوي ياد كرد و افزود: اساس و ریشه روابط عمومی بر ارتباطات قوی و منسجم استوار است، كه این بخش نیز یکی از مهم‌ترین بخش‌های حوزه فعالیت روابط عمومی‌هاست و در هر شرایطی نباید آن را نادیده گرفت.

مدير كل صدا و سيماي مركز لرستان در ادامه افزود: در دنیای امروز فعالیت روابط عمومی‌ها صرفاً اطلاع‌سانی و خبر‌رسانی نیست بلکه روابط عمومی پویا علاوه بر انجام هر چه علمی‌تر و تخصصی‌تر وظایف و مسوولیت‌های سنتی خود، مهم‌ترین وظیفه و مسوولیت خویش را جامعه شناختی، جهان‌شناسی و تحقیق در سطح جامعه می‌داند.

بازوند در پايان اظهار داشت‌: صدا و سيماي مركز لرستان به عنوان يك روابط عمومي بزرگ آمادگي لازم را جهت اطلاع‌رساني و پوشش خبري همه‌جانبه روابط عمومي‌هاي استان دارد.

شايان ذكر است همايش روابط عمومي‌ها بستر‌سازان فرهنگ جهادي" سي‌ام اردي‌بهشت در سالن اجتماعات استانداري لرستان برگزار مي‌گردد.

جلسه همايش روابط عمومي‌هاي لرستان - يافته

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا