یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ديدار صميمانه نماينده پلدختر با دانشجويان اين شهرستان- يافتهنماینده مردم شهرستان پلدختر در مجلس شوراي اسلامي با دانشجویان دانشکده پرستاری و فوریت‌های پزشکی این شهرستان ديدار كرد.

به گزارش يافته، دکتر "علي کائيدی" در نشستی صمیمانه با جمعی از دانشجویان به بررسی مسائل و مشکلات دانشکده پرستاری و فوریت‌های پزشکی پلدختر پرداخت.

در این جلسه برخی از دانشجویان به نمایندگی از جمع حاضر به بیان مشکلات دانشکده اقدام كردند.

نماينده پلدختر پس از شنیدن سخنان دانشجویان در راستای پیشرفت این دانشکده و حل مشکلات و مسائل مطرح شده، قول مساعدت براي همکاری داد.

كاييدي اظهار داشت: حل مشکلات مستلزم همکاری متقابل دانشجویان و مسوولان است و نظر به فرمایشات مقام معظم رهبری بر تعامل دانشجویان با مسوولان، بايد چنين جلساتي بيش‌تر برگزار شود.

وي همچنين در راستای این عقاید اقدام به برگزاری جلسه تخصصی دو ساعته بعد از دیدار عمومی با جمعی از دانشجویان بسیج دانشکده نمود.

ديدار صميمانه نماينده پلدختر با دانشجويان اين شهرستان- يافته

ديدار صميمانه نماينده پلدختر با دانشجويان اين شهرستان- يافته

 

خبر: ناصر رومياني/ پلدختر


دیدگاه‌ها  

#1 نسیم صیدی 1393-02-12 13:31
به نمایندگی از دانشجویان دانشکده پرستاری صمیمانه از حضور جناب دکتر کائیدی سپاسگذارم اما ماخواستار پیگیری بیش از پیش دیگر مسئولین نیز هستیم.به امید روزی که تنها هدف دیدار ما با مسئولین تقدیر و تشکر از فعالیت مسئولانه انها و حل مشکلاتمان باشد.
نقل قول کردن
#2 جدیدی 1393-02-12 13:41
سلام...
حضور شخصیت های مهم و سیاسی در دانشکده ما الهام بخش شروع حل مشکلات است از حضورشان سپاس گذاریم امیدواریم پیگیری هاشان همانند دیدارشان مصمم و صمیمانه باشد.
نقل قول کردن
#3 مسعود بهشتی 1393-09-21 09:32
با سلام

بهتره بجای اینکه دانشکده ای ( پرستاری ) که با سلامت جامعه سر و کار خواهد داشت در شهری تشکیل می شد که دارای زیر ساخت های لازم بود .دانشکده ای که نه دارای خوابگاههای مجهز و کلاس های آموزشی و با چند استاد تموم میشه که دانشگده نیست ........
نقل قول کردن
#4 s.h. amraei 1393-11-07 23:50
سلام

شهری که فاقد پایین ترین امکانات شهری ،رفاهی و اموزشی برای دانشجو می باشد نباید بنا به دلایل سیاسی صاحب دانشکده ای شود که فارغ التحصیلان آن با جان مردم سر وکار دارند. مسولین باید جوابگوی این مسئله باشند که چرا یک دانشکده باید دارای کارکنانی باشد که اكثرا باهم نسبت فامیلی دارند و ...
نقل قول کردن
#5 میرزایی 1394-03-30 18:46
سلام دانشکده فاقد فضای کافی استو موقعیت شهرستان هم هماهنگ با ایجاد دانشکده نیست از طرفی بیمارستان این شهرستان جواب گوی تعداد دانشجویان نیست و افرادی که از این دانشکده فارغ تحصیل میشن در اینده با مشکل روبه رو خواهند شد از لحاظ عملی و مسولین نیز مدام در حال افزایش تعداد دانشجو هستن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا